مدیران خودروعصر اعتبار

۵ اشتباه که در دکوراسیون داخلی اولین خانه خود نباید انجام دهید !

عصر ساختمان- چیدمان و دکوراسیون داخلی اولین آپارتمان شما چالشی بزرگ است و می تواند بسیار وسوسه انگیز باشد که همه رویاهایتان را یک باره انجام دهید.

۵ اشتباه که در دکوراسیون داخلی اولین خانه خود نباید انجام دهید !
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از دکوبوم، در کنار نیاز های ضروری و بعد از چیدمان مبلمان اصلی منزل شاید احساس کنید اجزای زیادی برای تکمیل شدن خانه مورد نیاز است اما قبل از خرید وسایل و چیدمان، نکات زیر را مورد توجه قرار دهید:

    یک باره تمام مبلمان خود را خریداری نکنید!

    برای جلوگیری از پشیمانی بهترین کاری که باید انجام دهید این است که فهرستی از اقلام عمده ای که نیاز دارید را تهیه کنید و آنها را طبق اولویت بندی خریداری کنید. اگر به شدت به یک مبل نیاز دارید، یکی را  با دقت انتخاب کنید، اما میزهای جانبی، صندلی و همه چیزهای دیگر را در همان زمان خریداری نکنید. خیلی بهتر است که زمان بیشتری صرف کنید تا شتابزده موارد اشتباهی را انتخاب کنید که منجر به پشیمانی شود.

    سعی نکنید فضا را خیلی سریع پر کنید!

    تزئین دکوراسیون و چیدمان هرخانه ای کمی شبیه به درست کردن پازل است و عجله در آن می تواند منجر به پشیمانی شود و این فقط در مورد مبلمان نیست، برای قالیچه، نورپردازی و لوازم جانبی نیز بهترین راهکار این است که صبر کنید و قطعات پازل را کم کم و طبق نیاز هایی که در گذر زمان متوجه می شوید تکمیل نمایید این علاوه بر زیبایی بیشتر به شما کمک خواهد کرد تا تعیین کنید چه میزان می توانید هزینه کنید و  چه مواردی در اولویت هستند.

    همه لوازم منزل خود را از یک مکان خریداری نکنید!

    یکی از قوانین اصلی دکوراسیون این است که شما نباید همه چیز را از یک مکان خریداری کنید – زیرا قطعا دکوراسیون منزلی که قدم به قدم و طبق سلیقه شما چیدمان شده  با  مبلمانی که در طول زمان از مکان های مختلف گردآوری شده می تواند  یادآور خاطره یا سفری که به مکانی داشته اید باشد یا هدیه ای که شخصی برایتان آورده اما خرید از یک فروشگاه و مبلمانی که در آن چیده شده نشان از سلیقه فروشنده است و سبک شخصی شما را نشان نمی دهد به همین دلیل احتمال اینکه در گذر زمان برایتان یکنواخت و کسل کننده شوند بسیار زیاد است.

    فقط از اقلام ارزان قیمت استفاده نکنید!

    اکثر افرادی که به تازگی آپارتمان خودشان را میگیرند به دلیل هزینه های بالا  در محدودیت مالی قرار می گیرند به همین سبب سعی می کنند از اجناس ارزان قیمت تری استفاده کنند اما مهم است که به کیفیت به ویژه در خرید مبلمان اصلی اهمیت دهید اگرچه این اولین مکان زندگی شماست اما بدان معنا نیست که شما نباید عمر طولانی را در اقلام مورد توجه قرار دهید  به عنوان مثال، هنگامی خرید مبل از مبلمان کیفیت پایین به امید اینکه در آینده ای نه چندان دور جایگزین خواهند شد اجتناب نمایید و از این طریق در هزینه های آینده صرفه جویی نمایید.

    در واقع دراستفاده از بودجه خود محتاط باشید اما صرفا به خاطر هزینه از مبلمان مورد نظر و با کیفیت صرف نظر نکنید بهترین راهکار تعادل بخشیدن به تمامی اقلام مورد نیاز و اولویت بندی برای هزینه آن هاست.

    محدود نمودن خود در دکوراسیون به دلیل زندگی در خانه اجاره ای!

    اگر آپارتمان اول شما اجاره ای باشد ممکن است نتوانید بسیاری از تغییرات را در ان انجام دهید اما اشتباهی که بسیاری از مردم  مرتکب می شوند  این است که خانه های خود را به طریقی که واقعا دوست دارند تزئین نمی کنند. خوشبختانه راهکارهایی برای این منظور وجود دارد که می توانید درباره آن ها یا با صاحب خانه به توافق برسید یا با تغییرات معقول و صحیح موافقت صاحب خانه را به دست آورید در غیر این صورت نیز  لازم نیست در خانه ای بدون هویت زندگی کنید می توانید با ترفندهای دکوراسیونی و به کارگیری ایده هایی که به منزل آسیب نرساند فضا را به زیبایی تغییر دهید.

    دکوراسیون آپارتمان جاره ای

    یادتان باشد رم یک روزه ساخته نشده درباره دکوراسیون منزل هم با اینکه از خرید اولین خانه و چیدمان آن بسیار ذوق زده هستید باید قدری صبور باشید و نکات زیادی را مورد توجه قرار دهید از عجله بپرهیزید و در گذر زمان با شناخت نیاز ها و محدودیت ها پازل دکوراسیون منزل خود را کاربردی تر چیدمان نمایید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی