مدیران خودروعصر اعتبار

تغییر دکوراسیون خانه برای زمستان

عصر ساختمان- در هر فصلی باید دکوراسیون خانه را متناسب با همان فصل بچینید.برای تغییر دکوراسیون خانه در فصل زمستان چه برنامه هایی دارید؟ با سرد شدن هوا مردم تمایل دارند بیشتر در خانه بمانند و یک پتوی گرم و نرم دور خودشان بپیچند.

تغییر دکوراسیون خانه برای زمستان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از بدونیم، برای تغییر دکوراسیون خانه در فصل زمستان چه برنامه هایی دارید؟ با سرد شدن هوا مردم تمایل دارند بیشتر در خانه بمانند و یک پتوی گرم و نرم دور خودشان بپیچند. در هر فصلی باید دکوراسیون خانه را متناسب با همان فصل بچینید. مثلا در فصل زمستان برای یک دکور گرم و راحت با رنگ های خنثی برنامه ریزی کنید.

    پتوهای گرم

    ملحفه های نازک تابستانی را کنار گذاشته و پتوهای گرم زمستانی را بیرون بیاورید. هیچ حسی در فصل زمستان لذت بخش تر از پیچیدن در پتوی گرم در کنار بخاری نیست. دکوراسیون اتاق تان را با یک پتوی گرم و زیبا به دکور زمستانی تبدیل کنید. یا پتوهایی پیدا کنید که روی آن طرح برف یا آدم برفی داشته باشد.

    حلقه های گل

    حلقه های گل فصلی در فصل زمستان طرفداران بیشتری دارند. می توانید تغییر فصل ها را یا با چسباندن این حلقه ها به پشت در یا داخل خانه نشان دهید. به عنوان مثال می توانید یکی از این حلقه ها را داخل قفسه های کتابخانه قرار دهید. به شکل های مختلف می توانید در چیدن این حلقه ها خلاقیت به خرج دهید.

    رنگ های خنثی

    در فصل زمستان مردم بیشتر جذب رنگ های آرام بخش می شوند. مثل خاکستری یا قهوه ای روشن. این رنگ ها یک فضای بسیار آرام بخش در خانه ایجاد می کنند و با حلقه های گل و ریسه ها جلوه زیباتری به فضای خانه می دهند. رنگ های قهوه ای و مشکی برای استفاده در مبلمان، دیوارها و کف پوش چوبی خانه بسیار مناسب است.

    فراموش نکنید که از رنگ سفید برای روشن کردن خانه استفاده کنید. رنگ سفید نور را منعکس می کند پس اتاق هایی که دیوار و مبلمان سفید دارند روشن تر هستند. به عبارت دیگر دکوری های سفید روح زمستان را به خانه می آورند. اگر به رنگ ها علاقه دارید نگران نباشید می توانید در کنار رنگ های خنثی از رنگ سبز طبیعت نیز به عنوان رنگ حاشیه استفاده کنید.

    تزئین شومینه با رنگ های طلایی و سفید

    شاید همه خانه ها شومینه نداشته باشد اما کسانی که شومینه دارند می توانند از آن برای ایجاد یک دکور زمستانی استفاده کنند. شومینه خودش به تنهایی فضای خانه را زمستانی می کند اما می توان در دکور آن هم تغییراتی ایجاد کرد.

     

    علاوه بر قرار دادن دکوری های فصلی روی شومینه می توانید رنگ طاقچه شومینه را هم تغییر دهید. به عنوان مثال روی آن پارچه طلایی رنگ بکشید یا رنگ کنید. رنگ طلایی یکی از رنگ هایی است که بسیار جلب توجه کرده و همراه با رنگ سفید باعث می شود شومینه بیشتر به چشم بیاید.

     

    ریسه

    ریسه ها در فصل زمستان کاربرد بیشتری دارند. آن ها را دور درب، پنجره، روی طاقچه شومینه و یا روی نرده ها بپیچید. این ریسه ها رنگ های متفاوتی دارند اما بهتر است در فصل زمستان از ریسه های سفید و آبی استفاده کنید. البته شاید دوست داشته باشید رنگ های متنوعی به کار ببرید بستگی به سلیقه خودتان دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو