مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل شرکت الکتروهیدرولیکان در گفتگو با عصر ساختمان:

هنوز شرایط تصمیم گیری برای فعالان اقتصادی وجود ندارد

عصر ساختمان- متاسفانه با وجود این که صحبت از رفع تحریم ها می شود اما هنوز همه چیز سیاه است و شرایط به گونه ای نیست که بتوان تصمیم گرفت.امیدوارم با رفع کامل تحریم ها دوباره بتوانیم صادرات را از سر بگیریم.

هنوز شرایط تصمیم گیری برای فعالان اقتصادی وجود ندارد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵:۰۰

    محمد سمیعی نژاد مدیرعامل شرکت الکتروهیدرولیکان در پنجمین نمایشگاه بین المللی لوله و اتصالات ماشین آلات و تجهیزات وابسته در گفتگو با خبرنگار عصر ساختمان گفت: شرکت الکتروهیدرولیکان بیش از 40 سال سابقه ساخت دستگاه های تزریق پلاستیک را دارد  و در واقع تنها سازنده دستگاه های تزریق عمودی در ایران است که ماشین های دو صفحه ای  با ظرفیت 6 هزار و 500 ماشین تولید می کند.
    وی با بیان این که قبل از وضع تحریم ها، صادرات داشتیم؛تصریح کرد: قبل از وضع تحریم ها به کشور های cis و کشورهای همسایه و برخی کشورهای افریقایی صادرات داشتیم اما بعد از تحریم ها دیگر نتوانستیم تولیدات شرکت را صادر کنیم.
    وی در خصوص وضعیت بازار گفت: متاسفانه با وجود این که صحبت از رفع تحریم ها می شود اما هنوز همه چیز سیاه است و شرایط به گونه ای نیست که بتوان تصمیم گرفت.امیدوارم با رفع کامل تحریم ها دوباره بتوانیم صادرات را از سر بگیریم.
    وی اضافه کرد: محصولات ما از نمونه های خارجی نظیر هندوستان و چین از کیفیت بهتری برخوردارند اما امکاناتی که دولت آن ها در اختیارشان می گذارد باعث شده تا  قدرت رقابت با این کشورها را از دست بدهیم.
    وی واردات تجهیزات را از موانع این بازار برشمرد و گفت: قطعا خرید و وارد کردن تجهیزات ارزان تر از تولید ماشین الات تمام می شود.ماشین هایی که اکثرا از چین وارد می شود و گاه دست دوم هستند.متاسفانه برخی پول هایی دارند که نمی توانند وارد کشور کنند و از طریق خرید این ماشین آلات این کار را انجام می دهند.
    سمیعی نژاد در پاسخ به این که نمایشگاه های این چنینی چه تاثیری در توسعه بازار داند؛ تصریح کرد:من از نمایشگاه های شیراز و اصفهان هم بازدید کردم.این نمایشگاه به لحاظ غرفه بندی و شکل ظاهری بسیار پیشرفته تر از آن هاست اما همان طور که می بینید به دلیل رکود حاکم بر بازار تعداد بازدیدکنندگان بسیار کم است . البته ما به این دولت امیدواریم و انتظار داریم به زودی مشکلات بر طرف شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی