مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر عامل شرکت "جت پرینترهای صنعتی پارس جت" در گفتگو با عصر ساختمان:

محصولات جدید شرکت "جت پرینترهای صنعتی پارس جت" راهی بازار شد

عصر ساختمان- محصولات جدید شرکت "جت پرینترهای صنعتی پارس جت" که با تکنولوژی TIJ ساخته می شوند برای مصارف کدینگ و تاریخ زن در صنعت تخم مرغ مورد استفاده قرار می گیرد.

محصولات جدید شرکت "جت پرینترهای صنعتی پارس جت" راهی بازار شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱:۰۰

    احمد رضا حسین زاده، مدیر عامل شرکت جت پرینترهای صنعتی پارس جت، در حاشیه پنجمین نمایشگاه بین المللی لوله و اتصالات، ماشین آلات و تجهیزات وابسته ، در گفت و گو با پایگاه خبری «عصر ساختمان» گفت: شرکت جت پرینترهای پارس جت از سال 1387 در زمینه پرینترهای صنعتی و سیستم های کدینگ شروع به کار کرد و در سال 1389اولین محصول تولید شده این شرکت با نام جت پرینترپارس جت px128 که در صنایع لوله سازی، غذایی، لبنی، خودرو، چوب و کابل و رزین مورد استفاده قرار می گیرد را به بازار عرضه کرد.
    وی افزود: شرکت جت پرینتر پارس جت از شرکت های دانش بنیان است و در بین هزارو400 شرکت دانش بنیان، رتبه 288 را به خود اختصاص داده است.
    حسین زاده تصریح کرد: با توجه به رویکرد اقتصاد مقاومتی، شرکت "جت پرینترهای پارس جت " موفق به تولید ایرانی با کیفیت بالا شده ومحصولات این شرکت در کل کشور مورد استقبال و استفاده قرار گرفته است .
    وی ادامه داد: محصولات تولیدی این شرکت به کشورهای عراق، کردستان عراق، آذربایجان، ارمنستان، نخجوان و افغانستان صادر می شود  و کشور استرالیا جزو کشورهای هدف این شرکت محسوب می شود.
    وی افزود: محصولات جدید شرکت جت پرینترهای صنعتی پارس جت که با تکنولوژی TIJ ساخته می شوند برای مصارف کدینگ، تاریخ زن در صنعت تخم مرغ مورد استفاده قرار می گیرد.همچنین این شرکت، تنها مجموعه ای است که برای صنایع لبنی، کابل سازی و لوله سازی، سیستم کدینگ لیزری (بدون نیاز به هیچ مواد مصرفی مانند جوهر چاپ ) تولید کرده که کاملا سازگار با محیط زیست است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی