مدیران خودروعصر اعتبار

دکوراسیون داخلی آپارتمان مجردی

عصر ساختمان: این رو زها با افزایش تمایل جوانان به داشتن زندگی های مستقل توجه به دکوراسیون داخلی واحدهای کوچک مجردی که تمامی نیازهای روزمره را در یک فضای کوچک برای ساکن آن فراهم نماید رو به گسترش است.

دکوراسیون داخلی آپارتمان مجردی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان »، در این گزارش نمونه ای از اجرای دکوراسیون واحدهای مجردی که توسط شرکت طراح Nordes روسی طراحی گردیده است را مشاهده خواهید نمود. طرحی که هر مرد مجردی را شیفته خود خواهد کرد. طراحی دیوارها در قالب طرح های صنعتی و به صورت پرداخت نشده و زمخت صورت پذیرفته است.

استفاده از کاناپه بزرگ تا شو در چیدمان نشیمن که با حرکتی ساده به تختخواب تبدیل می گردد. در طراحی میز آشپزخانه نیز از عناصر صنعتی بهره گرفته شده است. در دیوار آشپزخانه ، دیواری تاشو تعبیه شده است که می تواند در صورت نیاز مبلمان آشپزخانه را پنهان نماید. استفاده از چوب پرداخت نشده برای پوشش سقف  ، کف و دیوارها باعث شده تا طراحی داخلی آپارتمان نا تمام به نظر رسد.

 

سیامک چهارمحالی

جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی