مدیران خودروعصر اعتبار

متریال پنل های رنگی نما با قابلیت تغییر رنگ

عصر ساختمان- پنل های فلزی Rockpanel Chameleon متریالیست که برای نمای ساختمان به کار می رود و شکل بصری فوق العاده ای از پوسته با قابلیت تغییر رنگ را ارائه می دهد. به همین دلیل است که در نام این مترال از کلمه آفتاب پرست (Chameleon) استفاده شده است.

متریال پنل های رنگی نما با قابلیت تغییر رنگ
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان»، محدوده پنل های رنگی توسط یک لایه کریستال منحصربه فرد پوشش داده شده و این لایه به تمام زوایا و گوشه های پنل تزریق می شود. همین امر باعث می شود که با تماشای این پنل ها از هر زاویه رنگ متفاوتی را مشاهده نمایید.

این خصوصیت تغییر رنگ در بسیاری از مصارف صنعتی مانند: بدنه خودرو یا قاب پلاستیکی تلفن های همراه به کار رفته بود. کمپانی rockpanel که در ساخت متریال نماهای کامپوزیت ساختمانی فعالیت داشت به ساخت پنین صفحاتی سعی داشت تا گامی روبه جلو در ارائه زیباتر پنل های نما بردارد. تزریق رنگ های اکریلیک درون مایه کریستاله باعث می شود تا چرخشی از رنگ های هفتگانه را با تغییر موقتیت خودمان نسبت به ساختمان مشاهده نماییم.

پنل های رنگی Chameleon به دلیل پوشش کریستالی از مقاوت مناسبی در برابر باد، رطوبت و آسیب های سطحی برخوردار می باشد. به علاوه انعطاف پذیر بودنشان این امکان را به طراحی می دهد تا آن را فرم و زوایای مختلفی از ساختمان به کار ببرد. این ورق ها بسیار سبک هستند و می توان آن را به راحتی در ارتفاع بلند حمل نمود. همچنین تنوع این محصول در ابعاد مختلف از ویژگی ها مهم آن محسوب می شود. رنگ پنل ها توسط نوسانات آب و هوا تغییر نمی کند و کیفیت ثابتی را در طول زمان زیاد ارائه می دهد.

از این ورق ها می توان به عنوان روکش های عمودی استفاده کرد و در 4 رنگ تولید می شد: خاکستری، خاکستری روشن، سبز و آبی. اما امروزه تنوع رنگی آنها بسیار بیشتر شده است. همچنین تغییر رنگ ها به نوعی است که با جابجایی خود جلوی یک پنل سبز رنگ انواع تونالیته های سبز و مشابه آن را می بینید. مثلا یک پنل سبز از روبرو رنگ اصلی را به نمایش می گذارد و با تغییر موقعیت شما به رنگ سبز کمرنگ یا پر رنگ و ... تغییر می کند.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار