مدیران خودروعصر اعتبار

دکوراسیون منزل رمانتیکِ زوج تهرانی

عصر ساختمان- در این خانه پیش از هر چیز پس‌زمینه روشن و سفیدرنگ دکوراسیون منزل توجهم را به خودش جلب می‌کند. البته از تنالیته آرام آبی و صورتی‌رنگ آن نیز غافل نیستم. ناخودآگاه انگار از دیدن روشنایی و لطافت خانه آرامشی در وجودم شکل می‌گیرد.

دکوراسیون منزل رمانتیکِ زوج تهرانی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از چیدانه، در این خانه پیش از هر چیز پس‌زمینه روشن و سفیدرنگ دکوراسیون منزل توجهم را به خودش جلب می‌کند. البته از تنالیته آرام آبی و صورتی‌رنگ آن نیز غافل نیستم. ناخودآگاه انگار از دیدن روشنایی و لطافت خانه آرامشی در وجودم شکل می‌گیرد. صاحبان خانه، بنفشه نعیما و همسرش سامان شاه‌محمد هر دو طراح گرافیک و تصویرساز هستند؛ پس به‌خوبی مشخص است که دانش هنری آنها همراه با علایق‌شان چنین ترکیب رنگی را در طراحی دکوراسیون به نمایش گذاشته است. آنها زندگی مشترک خود را تقریبا 7 ماه است که در این خانه آغاز کرده‌اند. درست است که با آغاز فصل پاییز وارد اینجا شده‌اند اما انگار همراه خود عطر و بوی گل‌های بهاری را به ارمغان آورده‌اند.

    تور خانه‌گردی در یک نگاه

            تعداد افراد ساکن: 2 نفر
            شغل صاحبان خانه: طراح گرافیک و تصویرساز
            موقعیت: تهران
            متراژ فضا: 88 متر
            سال ساخت: نوساز (1395)
            نوع مالکیت: اجاره‌ای
            تعداد اتاق‌خواب: 2 خوابه
            تعداد سرویس: یک
            سبک دکوراسیون: رمانتیک
            رنگ‌های غالب: سفید، آبی و صورتی
            ویژگی برجسته طراحی: توجه ویژه به ترکیب رنگ‌ها
            طراح: هر دو نفر با مشورت
            مدت‌زمان: 5 ماه
            نوسازی یا بازسازی: تغییرات در فضا محدود به رنگ‌آمیزی دیوار و تغییرات کوچک در اکسسوری‌ها

     

    دکوراسیون رمانتیک در نشیمن

    فضای کلی خانه یادآور دقت نظر در انتخاب مبلمان، وسایل و ظرافت نگاه هنرمندانه در چیدمان و همنشینی رنگ‌هاست. خانم نعیما می‌گوید به دلیل پس‌زمینه‌ای که از خانه رویایی‌اش در ذهن داشته با گشت‌وگذارهای بسیار و به‌سختی همه آنچه را که حالا ما در این خانه می‌بینیم گرد هم آورده است.


    او که به‌تازگی با همسرش زندگی مشترکش را شروع کرده، با مشورت و همراهی همدیگر جهیزیه‌اش را تهیه کرده‌اند. بنفشه با تأکید یادآوری می‌کند که با بزرگواری و محبت‌های پدر و مادرش است که حالا صاحب خانه‌ای رویایی شده است و از آنها بسیار تشکر می‌کند.


    در هر جای دکوراسیون رمانتیک این خانه، سر که می‌چرخانی به شکل‌های مختلف پرنده‌های زیبایی را می‌بینی که در گوشه و کنار خانه جاخوش کرده‌اند؛ از آن پرنده‌های کوچک تزیینی روی طاقچه‌ها گرفته تا الف روی دیوار و کوسن دست‌ساز خانم نعیما که به شکل پرنده در کنار کوسن‌های آبی و صورتی روی کاناپه آبی‌رنگ با پایه‌های سفید جاخوش کرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی