مدیران خودروعصر اعتبار

نمایشگاه طراحی داخلی هتل لندن، برنده جایزه بازاریابی انجمن جهانی نمایشگاه ها

عصر ساختمان- انجمن جهانی صنعت نمایشگاهی، نمایشگاه طراحی داخلی و معماری هتل UBM EMEA - Sleep Event را به عنوان برنده جایزه بازاریابی ufi در ۲۰۱۷ اعلام کرد.

نمایشگاه طراحی داخلی هتل لندن، برنده جایزه بازاریابی انجمن جهانی نمایشگاه ها
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از عصر نمایشگاه, تم اصلی  جایزه بازاریابی UFI در سال جاری ارزیابی نقش برگزار کنندگان نمایشگاه در موفقیت کسب و کار های در حال تحول بود. این جایزه برای به رسمیت شناختن موفقیت های برجسته ای است  که برگزارکنندگان رویداد در ایجاد ارزش  و تخصص در آن صنعت خاص به دست می آورند.

    هیت داوان جایزه بازاریابی  اعلام کرد: نمایشگاه طراحی داخلی و معماری هتل تنها یک نمایشگاه برای یک صنعت خاص و بسیار سخت نیست بلکه تبدیل به بخشی از این صنعت شده  و یک رویداد نوآور و جریان ساز در  این صنعت می باشد.
    دکتر کریستین گلاسماچر، رئیس کمیته بازاریابی UFI گفت: "این رویداد واقعا خلاق و نوآورانه است، که صنعت ما می تواند از آن الگو بگیرد و تیم آنها موفق به ایجاد یک سبک شده که آنها را تبدیل به  هدایت کننده این صنعت مبدل کرده است."
    جوئل باتلر مدیر برند نمایشگاه طراحی داخلی و معماری هتل گفت:  " ما از دریافت این جایزه که  از سال 2001 به خلاقانه ترین ایده های  بازاریابی اهدا می شود  بسیار خوشحال هستیم.  این جایزه برای تیم ما معانی زیادی دارد و به رسمیت شناختن تمام  جزئی نگری، ظرافت، عشق و خلاقیتی  است که تیم ما صرف رویداد خود می کند. ما یک داستان درباره طراحی یک تجربه زیبا برای مخاطبان این صنعت گفتیم و دیده و شنیده شدن آن احساس بسیار خوبی است. "

    از برندگان جوایز UFI در کنفرانس انجمن جهانی صنعت نمایشگاهی که 10 تا 13 آبان در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی برگزار می شود قدر دانی خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی