مدیران خودروعصر اعتبار

لیست هتل آپارتمان های تهران

عصر ساختمان- هتل آپارتمان در تهران با قیمت مناسب، در اکثر نقاط پایتخت وجود دارد.

لیست هتل آپارتمان های تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان»، فقط نیاز به یک سایت مطمئن دارید تا از هر شهر کشور عزیزمان بتوانید این هتل آپارتمان‌ها را پیدا کنید.
    هتل آپارتمان ونوس، هتل آپارتمان رازی، هتل آپارتمان کیمیا (پارسی) و هتل آپارتمان پارس از جمله هتل آپارتمان‌های قیمت مناسب می‌باشند. برای رزرو هتل در تهران از علی بابا روی این لینک کلیک کنید.

    هتل آپارتمان رازی تهران
    هتل آپارتمان رازی تهران در مرکز شهر و نزدیک به مراکز خرید و تفریحی واقع شده‌است. این هتل آپارتمان دو ستاره دارای اتاق‌ها و سوییت‌ها با ظرفیت‌های دو تا پنج نفره است.
    از مزایا آن به سرویس دهی 24 ساعته و پذیرایی با انواع غذاهای ایرانی، عربی و اروپایی می‌توان اشاره کرد. با حضور در این مکان، اقامتی آرام با امکانات خوب خواهید داشت.
    هتل آپارتمان رازی تهران از پذیرش بانوان تنها معذور است.
    آدرس: تهران، خیابان انقلاب، چهارراه ولی عصر، ضلع شرقی پارک دانشجو، نبش خیابان رازی

    هتل آپارتمان کیمیا (پارسی) تهران
    هتل آپارتمان کیمیا تهران یکی از هتل‌های با سابقه در زمینه هتلداری است، که در سال 1384 به طور کامل بازسازی شد. هتل کیمیا که با نام هتل پارسی نیز شناخته می‌شود، شامل 20 واحد اقامتی در 6 طبقه است.
    دسترسی از هتل سه ستاره کیمیا تهران به سایر نقاط شهر به دلیل نزدیکی به وسایل حمل و نقل عمومی آسان است.
    هتل آپارتمان کیمیا (پارسی) در خیابان 12 فروردین در چند قدمی دانشگاه تهران و راسته کتابفروشی‌ها واقع شده‌است. از ویژگی‌های اقامتگاه پارسی اتاق‌هایی مجهز و راحت با قیمت مناسب و صبحانه رایگان است.
    هتل کیمیا تهران هتلی نوساز در مرکز شهر با قیمتی مناسب پذیرای شما مهمانان عزیز است.
    آدرس: تهران، خیابان 12 فروردین، خیابان نظری غربی، پلاک 136

    هتل آپارتمان پارس تهران
    هتل آپارتمان پارس تهران در پنج طبقه ساخته شده‌است و دارای 20 اتاق است. این هتل در سال 1384 به بهره‌برداری رسید و برای ارائه خدمات بهتر در سال 1392 بازسازی شده‌است.
    هتل‌ آپارتمان پارس موقعیت جغرافیایی ویژه‌ای دارد. با اقامت در این هتل دسترسی خوبی به مراکز فرهنگی از قبیل سینماها، موزه هنرهای معاصر، تئاتر شهر، دانشگاه تهران و کتاب‌فروشی‌های راسته انقلاب خواهید داشت. همچنین رستوران آن انواع غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی را طبخ می‌کند. امکان ترانسفر به اماکن دیدنی و سیاحتی را فراهم می‌کند. هتل با فضایی آرام و دلنشین سعی دارد تا اقامتی دلپذیر را برای شما فراهم آورد.
    هتل آپارتمان پارس با ارائه خدمات مناسب سعی در ثبت لحظاتی ماندگار برای مهمانان دارد.
    آدرس: تهران، خیابان انقلاب، روبروی درب اصلی دانشگاه تهران، خیابان فخررازی، خیابان روانمهر

    هتل آپارتمان ونوس تهران
    هتل آپارتمان ونوس تهران در سال 1380 با 30 واحد اقامتی به بهره‌برداری رسیده‌است. این هتل در 9 طبقه بنا شده که آپارتمان‌ها در طبقات سوم تا هشتم جای گرفته‌اند.
    هتل ونوس تهران در سال 1392 به طور کلی بازسازی شد و با امکانات مجهز میزبان مهمانان گرامی است.
    طبقات اول و دوم هتل آپارتمان ونوس نیز به سالن کنفرانس و تالار عروسی با ظرفیت 170 نفر اختصاص یافته‌است. از مزایای هتل آپارتمان سه ستاره ونوس تهران می‌توان به امکانات رفاهی از جمله استخر، سونا و سالن بدنسازی اشاره کرد که گردشگران می‌توانند با هماهنگی قبلی از این امکانات استفاده کنند.
    هتل آپارتمان ونوس در نزدیکی خیابان سهروردی قرار دارد.
    با رفتن به این خیابان یا خیابان شریعتی می‌توانید به ایستگاه‌های مترو و اتوبوس دسترسی داشته باشید.
    آدرس: تهران، خیابان سهروردی شمالی، چهارراه کیان، خیابان زینالی شرقی، پلاک31

    درباره هتل آپارتمان وزرا تهران
    هتل آپارتمان وزرا تهران در سال 1395 به بهره برداری رسید. این هتل آپارتمان مشتمل بر هفت طبقه مثبت و سه طبقه منفی است که 25 واحد اقامتی آن در طبقات سوم تا هفتم پراکنده شده است. هتل آپارتمان سه ستاره وزرا تهران از نظر موقعیت مکانی در فاصله کمی از بیمارستان های گاندی، مهرگان و دی قرار دارد و دسترسی آسان مهمانان را فراهم کرده است. همچنین قرارگیری هتل وزرا تهران در فاصله 3 کیلومتری از سفارت خانه بلغارستان، مزیت دیگر این هتل محسوب می شود. هتل آپارتمان وزرا با ارائه خدمات مناسب همواره آماده میزبانی از مهمانان عالی قدر خود است.

    درباره هتل آپارتمان تاج محل تهران
    هتل آپارتمان تاج محل تهران در سال 1380 افتتاح و در سال 1394 برای ارائه خدمات بهتر به گردشگران و مسافران گرامی بازسازی شد. طراحی این هتل ترکیبی از فرهنگ و سنت ایرانی و هندی است که این سبک خاص در قسمت های مختلف این هتل به چشم می خورد. هتل تاج محل تهران از سه ساختمان مجزا تشکیل شده که ساختمان A دارای 7 طبقه، ساختمان B دارای 8 طبقه و ساختمان C در 6 طبقه بنا شده و دارای جمعا 80 واحد اقامتی است. رستوران هندی هتل آپارتمان تاج محل شامل طیف وسیعی از غذاهای منطقه ای و بومی هندی است که حال و هوای کشور هندوستان را در ذهن گردشگران تداعی می کند. هتل سه ستاره تاج محل تهران از نظر موقعیت مکانی در نزدیکی شاهراه همت قرار دارد که دسترسی به سایر نقاط شهر را امکان پذیر ساخته است.

    درباره هتل آپارتمان ونک تهران

    هتل آپارتمان ونک تهران سال 1372 در چهار طبقه به بهره برداری رسید. این هتل آپارتمان شامل 21 باب سوئیت و واحد آپارتمانی است که در طبقات اول تا چهارم پراکنده شده اند. واحدهای هتل آپارتمان ونک در سال 1397 بهسازی شدند. از اماکن گردشگری تهران می توان به بوستان آب و آتش اشاره کرد که از هتل ونک با پیمودن مسافت 1.3 کیلومتر امکان پذیر می‌شود.
     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار