مدیران خودروعصر اعتبار

رقابت هتل ها برای جذب گردشگر

عصر ساختمان- امروز، با گسترش سایت های اقامتی و نوآوری مثل AirBnb و گسترش و توسعه صنعت هتلداری، هتل ها بیش از پیش به دنبال غافلگیر کردن مشتریان خود هستند.

رقابت هتل ها برای جذب گردشگر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان»به نقل ازفرصت امروز، از بنا کردن هتل ها و اتاق های اقامت در عجیب و غریب ترین نقاط روی زمین گرفته تا دکوراسیون ها و بنا های عجیب و تأثیر گذاری که چشم ها را به خود خیره  کند و برای مسافران و گردشگران ماجراجو سفر و اقامتی به یاد ماندنی رقم می زنند. لیست زیر، برخی از عجیب ترین هتل های دنیا را معرفی می کند.

Marqués De Riscal، اسپانیا

این هتل که به نوعی متعلق به زمان های آینده است، توسط یک معمار به نام فرانک گری طراحی  شده است. بنای این هتل، از یک سری بلوک منشوری شاخته شده که به نظر می رسد بین آسمان و زمین معلق است. در این مجموعه، رستوران های خاصی وجود دارد و خدماتی مثل آب گرم درمانی ارائه می شود.

هتل شرایتون، چین

این هتل با فرم دایره ای خود در دریاچه ای به نام تایهو ساخته شده  است. هتل شرایتون به خاطر فرم جالبش جذابیت زیادی دارد و به یکی از نماد های معماری مدرن چین تبدیل شده  است.

Kakslauttanen، فنلاند

این هتل،  یک مجموعه گردشگری در یکی از مناطق شمالی بسیار سرد و همیشه برفی به نام لاپ لند است که به شهر بابانوئل معروف است و نروژ، فنلاند و سوئد را در بر می گیرد. این هتل به لطف سقف های شیشه ای خود به مسافران و گردشگران، لذت یک شب پر ستاره را هدیه می دهد. ضمن اینکه در هوای بسیار سرد آن منطقه، گرمای مطبوعی برای آنها فراهم می کند.

مانتا ریزورت، تانزانیا

این هتل از چند خانه شناور کوچک روی آب تشکیل شده است. در قسمتی از خانه که در زیر آب واقع شده، مسافران می توانند از منظره پانورامای زیر آب لذت ببرند و همچنین این هتل برای علاقه مندان به شیرجه و آب تنی، اقامتی باورنکردنی خواهد بود.

هتل لیپورز، روسیه

این هتل یک هتل زیست محیطی است که در منطقه کاباردی-بالکاری واقع شده و یکی از بلند ترین هتل ها در جهان با ارتفاعی 3912 متری است. این هتل در کوه های شمال قفقاز و در روسیه است. اتاق های این اقامتگاه شبیه یک کپسول یا شاتل فضایی است که  می توانند 12 تا 18 مسافر را در خود جا دهند. این هتل به دلیل استفاده از پنل های خورشیدی و تأمین برق و انرژی به کمک  آن ها، به هتل زیست محیطی معروف است.

کنراد مالدیو، مالدیو

این هتل در جزایر گرمسیری و در بخش مرجانی جزیره Atoll Ari واقع شده است. جاذبه اصلی این هتل،  وجود رستورانی در زیر آب است که منظره و تماشای زندگی موجودات زیر اقیانوس را به مسافران خود هدیه می دهد.

باغ معلق، اندونزی

این هتل از مجموعه ای از باغ های معلق در هوا تشکیل شده است که به مسافران لذت شنا و منظره های بی نظیر اطراف را می دهد. این مکان فوق العاده آرام، ساکت است و زیبایی های آن چشم ها را تحت تأثیر قرار می دهد.

Aqua Blu Resort، مصر

این هتل،  بخشی از پارک آبی معروف کشور مصر است. در این مجموعه انواع ورزش های آبی و تفریحات آبی برای مسافران و گردشگران فراهم است.

شیلیEcocamp Patagonie

این هتل بر پایه انرژی های تجدید پذیر بنا شده و یک هتل زیست محیطی به شمار می رود. معماری مدرن و سنتی این هتل، تلفیق گنبد و شیشه ساختمان این اقامتگاه را بسیار زیبا کرده است.

Quinta Actual، مکزیک

این هتل در واقع یک هتل قدیمی قرن 19 بازسازی شده است. این هتل، یکی از غیر معمول ترین و منحصر به فرد ترین هتل های مکزیک است که چندین جایزه بین المللی در معماری به دست آورده است.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو