مدیران خودروعصر اعتبار

ملکی خبر داد:

مهار آتش در هتل مارلیک

عصر ساختمان- سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از مهار آتش در هتل مارلیک خیابان طالقانی خبر داد.

مهار آتش در هتل مارلیک
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایلنا، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران درباره جزئیات حریق در هتل مارلیک تهران گفت: ساعت 9:59 دقیقه صبح امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک مجتمع اقامتی در خیابان طالقانی تقاطع خیابان سمیه به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی شهر تهران اطلاع داده شد. بلافاصله دو ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات به محل اعزام شدند.

    وی ادامه داد: البته تعداد ایستگاه‌های اعزامی در وهله اول بیش از این بود و در ابتدا چهار ایستگاه به محل اعزام شدند اما در کمتر از چهار دقیقه نیروی اول به محل می‌رسد و اعلام می‌کند که نیروهای کمکی متوقف شوند و همان دو ایستگاه کافی است.

    ملکی اشاره کرد: محل حریق یک ساختمان اقداماتی- تجمعی بوده که آتش سوزی در طبقه سوم در یک انباری 30 متری که محل نگهداری ملحفه، پتو، لوازم خانه داری بوده، رخ داده است. آتش در حال گسترش بوده که آتشنشانان سریعا در محل حاضر شدند و به سرعت آتش را تحت کنترل خودشان در آوردند و خوشبختانه از گسترش آن جلوگیری کردند، همچنین حتی نیاز به تخلیه افراد در طبقات دیگر نبود زیرا شدت آتش کاهش یافت.

    سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در پایان گفت: خوشبختانه هیچ مصدوم و یا تلفاتی در این حادثه گزارش نشده و همانطور که گفتم آتش در همان چند دقیقه اول مهار شد. توصیه می‌شود که اماکن تجمعی وضعیت ایمنی بهتری داشته و حداقل مجهز به سیستم‌های اعلام اطفاء اتوماتیک باشند، همچنین کسانی که در این اماکن کار می‌کنند باید طریقه به کاری گیری خاموش کننده‌ها را بدانند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی