مدیران خودروعصر اعتبار

هتل مارلیک در حال خدمت‌رسانی به مهمانان است

عصر ساختمان-آتش‌سوزی صبح امروز در هتل مارلیک در قسمت انبار بود و به سرعت کنترل شد و حتی نیازی به خروج و تخلیه افراد از ساختمان نبود.

هتل مارلیک در حال خدمت‌رسانی به مهمانان است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از گسترش نیوز، پیرو انتشار خبری مبنی بر آتش‌سوزی در هتل مارلیک تهران، روابط عمومی این مجموعه با ارسال یک جوابیه نسبت به کذب بودن گستردگی آتش‌سوزی واکنش نشان داد.

    در متن این جوابیه آمده است: خوشبختانه این آتش‌سوزی محدود با سرعت عمل پرسنل و آتش‌نشانی تهران کنترل شد و نه کسی آسیب دید و نه حتی ساختمان نیاز به تخلیه شدن داشت.

    در همین رابطه جلال ملکی با بیان اینکه آتش در هتل مارلیک مهار شده است از عدم وجود مصدومیت و تلفات جانی در این آتش سوزی خبر داد.

    جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی در این مصاحبه گفت: ساعت 59: 9 دقیقه آتش سوزی در مجتمع اقامتی در خیابان طالقانی تقاطع خیابان مفتح صورت گرفت که پس از اطلاع به سامانه 125، دو ایستگاه آتش نشانی و یک نردبان هیدرولیکی اعزام شد.

    او افزود: تعداد ایستگاه‌های اعزامی در ابتدا 4 ایستگاه بوده و در کمتر از 4 دقیقه ایستگاه اول اعزام می‌شود و اعلام می‌کند نیاز به دو ایستگاه دیگر نیست.

    ملکی با بیان دلایل این آتش سوزی اظهار کرد: در طبقه سوم این ساختمان اقامتی 7 طبقه، انباری 30 متری وجود دارد که محل نگهداری ملافه و وسایل خانه بوده است.

    سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه به سرعت آتش تحت کنترل است، گفت: نیاز به تخلیه افراد دیگری که در ساختمان بوده‌اند وجود ندارد چراکه دود شدت نگرفت.

    او در رابطه با مصدومیت‌های جانی و مالی تصریح کرد: دود شدت نداشت به همین دلیل مورد مصدومیت و تلفات جانی گزارش نشده است.

    به گفته ملکی آتش مهار شده و نیروها در حال بررسی و ایمن‌سازی هستند.

    سخنگوی سازمان آتش نشانی در پایان با تاکید بر افزایش ایمنی مراکز اقامتی گفت: باید اماکن تجمعی وضعیت ایمنی خوبی داشته باشند همچنین کسانی که در آن بخش‌ها کار می‌کنند لازم است بتوانند با وسایل خاموش‌کننده کار کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار