مدیران خودروعصر اعتبار

مسئولان با اقدامات خداپسندانه نسبت به ساخت مسکن برای محرومین جامعه اهتمام وزرند

عصر ساختمان- نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه مسکن از ارکان اصلی سعادت دنیا وآخرت است، گفت: مسئولان با اقدامات خداپسندانه نسبت به ساخت مسکن برای محرومین جامعه اهتمام ورزند.

مسئولان با اقدامات خداپسندانه نسبت به ساخت مسکن برای محرومین جامعه اهتمام وزرند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان »به نقل از شبستان ، آیت الله سید محمد حسین شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان، شامگاه پنجشنبه(15 مهر) در چهارمین جلسه شورای اداری استان که با حضور وزیر راه و شهرسازی در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری برگزار شد، گفت: دولتمردان با اقدامات و برنامه ریزی های خداپسندانه به ایجاد سرپناه برای محرومین در جامعه کمک کنند زیرا مسکن از ارکان اصلی سعادت دنیا و آخرت و از نیازهای ضروری برای هر انسانی است.

    وی با اشاره به مشکلات مسکن در استان، افزود: دو مشکل اصلی در رابطه با مسکن در استان داریم که یکی نداشتن مسکن و دوم اینکه تعداد زیادی مسکن در حال آماده شدن است اما مقدمات تحویل آنها هنوز فراهم نشده، از این رو باید تلاش جدی در راستای رفع مشکلات در این استان صورت گیرد.این مقام مسئول با بیان اینکه به سمت ارزان کردن مسکن گام برداریم، اظهار داشت: ساخت و سازهای مسکن بیشتر شود چرا که این خود باعث ایجاد رونق مسکن و اشتغال هم می شود.

    وی افزود: متاسفانه امروزه در استان هزینه اجاره و خرید مسکن بالا رفته و بیشتر طبقات پایین به فکرشان خطور نمی کند که روزی صاحب مسکن شوند .

    آیت الله شاهرودی اذعان کرد: خوشبختانه بعضی دستگاه های دولتی مانند کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی قدم های خوبی در راستای مسکن محرومین برداشته اند اما این اقدامات کافی نیست و باید همه مدیران و مسئولان چه در استان و چه کشور نهایت تلاش را برای خانه دار شدن محرومین جامعه انجام دهند.

    وی در ادامه با اشاره به قیام امام حسین(ع) افزود: امام حسین(ع) در راستای انحرافات و مفاسد جامعه قیام کرد و در این راستا نیز جانش را برای احقاق حق از دست داد.

    نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پایان با قدردانی از حضور وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراهش، خاطر نشان کرد: همه ما مسئولان در جهت توسعه، آبادانی کشور و رفع مشکلات تلاش کنیم و سید الشهدا(ع) را الگوی زندگی در کارهایمان  قرار دهیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو