مدیران خودروعصر اعتبار

نیکوکاران در ۱۷ سال اخیر ۲۰ هزار واحد مسکونی احداث کردند

عصر ساختمان- نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: انجمن خیرین مسکن ساز از سال ۸۳ راه اندازی شده و تاکنون توانسته است ۲۰ هزار واحد مسکونی برای محرومان احداث کند.

نیکوکاران در ۱۷ سال اخیر ۲۰ هزار واحد مسکونی احداث کردند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، حجت الاسلام حسین روحانی نژاد روز سه‌شنبه در نشست هیات امنای بنیاد مسکن استان بوشهر افزود: بنیاد مسکن رسالت مهمی در خصوص تامین مسکن محرومان برای خانواده های بیش از 2 معلول، محرومان فاقد مسکن و مسکن ایتام برعهده دارد.

    وی بیان کرد: تاکنون با مشارکت خیرین پروژه‌های مسکونی خوبی برای قشر محروم جامعه احداث شده و در هر پروژه ای که انجمن خیرین مسکن ساز دچار مشکل شود حساب 100 امام (ره) و بنیاد مسکن به این پروژه‌ها کمک می‌کنند.

    روحانی نژاد اضافه کرد: اعضای انجمن خیرین مسکن ساز باید افراد مورد اعتماد مردم و فعال باشند تا بتوان در این مسیر گام‌های موثری برداشته شود.

    وی یادآور شد: در زمان حاضر یک هزار و 500 واحد مسکونی برای قشر محروم استان بوشهر در دست احداث است.

    نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به نهضت جهش تولید مسکن گفت: براساس برنامه ریزی دولت مردمی قرار است سالانه یک میلیون واحد مسکونی احداث شود که از این تعداد مسئولیت ساخت 400 هزار واحد مسکونی در شهرها و روستاها برعهده بنیاد مسکن است.

    احداث 250 واحد مسکونی ویژه محرومان در روستاهای استان بوشهر

    استاندار بوشهر با تقدیر از عملکرد انجمن خیرین مسکن ساز استان در زمینه احداث 24 واحد مسکونی خیرساز در روستای احمدی شهرستان بوشهر گفت: خیران برای ساخت 250 واحد مسکونی ویژه محرومان در روستاهای استان بوشهر برنامه ریزی و اقدام کنند.

    احمد محمدی زاده افزود: برای کاهش هزینه ها و سرعت در اجرای پروژه‌ها از ظرفیت گروه‌های جهادی و صنایع موجود در استان از جمله نفت، گاز و پتروشیمی استفاده شود.

    وی تاکید کرد: با ساماندهی وضعیت اقتصادی و اجتماعی کشور باید تلاش شود از اضافه شدن افراد نیازمند به جامعه هدف این بخش پیشگیری شود.

    احداث 951 واحد مسکونی از سوی خیران مسکن ساز در استان بوشهر

    مدیرعامل  انجمن خیرین مسکن ساز استان بوشهر گفت: این انجمن از سال 87 تاکنون 951واحد مسکونی در استان احداث و تحویل جامعه هدف داده که از این شمار 792 واحد مسکن شهری در قالب طرح مسکن مهر، 44 واحد مسکن روستایی و 115 واحد نیز برای خانواده‌هایی که حداقل 2 معلول دارند احداث و تحویل شده است.

    علی یزدان شناس اضافه کرد: همچنین در زمان حاضر از 56 واحد مسکونی محرومان در دست اقدام نیز به تازگی 24 واحد احداث و مورد بهره برداری قرار گرفت.

    وی ادامه داد: احداث 229 واحد مسکونی ویژه محرومان در استان بوشهر از جمله برنامه های این انجمن است که مقدمات کار فراهم شده و قرار است در سالروز تاسیس بنیاد مسکن و حساب 100 امام (ره) عملیات اجرایی آنها آغاز شود.

    یزدانشناس با اشاره به ضرورت ثبت انجمن خیرین مسکن ساز در سیستم نهضت ملی مسکن بعنوان کارگزار افزود: تامین زمین، همراهی و همگامی دستگاه‌های خدمت رسان از جمله شهرداری، نظام مهندسی و اداره های آب، برق و گاز برای سرعت بخشی در روند اجرای پروژه های مسکن محرومان ضروری است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار