مدیران خودروعصر اعتبار

پروژه مسکن محرومان تا پایان دولت دوازدهم تکمیل می‌شود

عصر ساختمان- معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: نیمی از واحدهای مسکونی پروژه ۱۲۰ هزار واحدی مسکن محرومان کشور تحویل متقاضیان شده است و تا پایان دولت دوازدهم کل تعهد انجام می‌شود.

پروژه مسکن محرومان تا پایان دولت دوازدهم تکمیل می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایرنا، محمد باقر نوبخت روز پنجشنبه در آیین نمادین بهره برداری از مسکن محرومان استان اصفهان که در تیران و کرون در غرب این خطه برگزار شد، افزود: سال گذشته پروژه مسکن محرومان در استان‌های کشور به صورت تسهیلات ارزان قیمت و کمک بلاعوض دولت آغاز شد و امسال شاهد بهره برداری از آن هستیم.

    وی با بیان اینکه اعتبار کمک بلاعوض آن توسط سازمان برنامه بودجه تامین  شد و بنیاد مسکن وظیفه احداث این منازل را بر عهده دارد، اظهارداشت: تاکنون 60 هزار واحد مسکن محرومان  در مناطق مختلف کشور احداث شده است و هفتگی با سفر به یک استان کلید آن‌ها تحویل متقاضیان‌می‌شود.

    نوبخت گفت:  60 هزار واحد مسکونی نیمه تمام پروژه محرومان تا پایان کار دولت دوازدهم تکمیل و مورد بهره برداری مالکان قرار می‌گیرد.

    وی از اجرای طرح احداث مسکن برای اقشار کم درآمد جامعه نیز خبرداد و گفت: این پروژه غیر از مسکن محرومان است که با وام قرض الحسنه چهاردرصدی و کمک بلاعوض سازمان برنامه و بودجه احداث می‌شود.

    نوبخت یادآور شد: برای تکمیل پروژه مسکن مهر و پایان پرونده آن کمک‌هایی از سوی دولت انجام شده است.

    به گزارش ایرنا در مراسم نمادینی که امروز در تیران و کرون برگزار شد 2 هزار و 200 واحد مسکن محرومان استان اصفهان با تحویل کلید سه واحد مسکونی به متقاضیان واگذار شد.

    احداث چهار هزار و 150 واحد مسکونی برای نیازمندان استان اصفهان

    استاندار اصفهان در این آیین با اشاره به سفر تیرماه سال گذشته رییس سازمان برنامه و بودجه به استان اصفهان گفت: در آن سفر احداث سه هزار واحد مسکونی محرومان کنگ زنی شد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عملیات اجرایی آن را آغاز کرد.

    عباس رضایی افزود: هم اینک 2 هزار و 200 واحد از طرح مسکن محرومان در استان اصفهان به بهره برداری رسیده است و مابقی نیز تا پایان شهریورماه تحویل خانواده ها خواهد شد.

    وی اضافه کرد: همزمان با اجرای پروژه مسکن محرومان، احداث هزار و 150 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد امام نیز توسط بنیاد مسکن و پیگیری این نهاد حمایتی آغاز شده است که پروژه نیز تا پایان کار دولت دوازدهم تکمیل و تحویل خواهد شد.

    استاندار اصفهان همچنین از بازسازی 200 منزل مسکونی زلزله زده پادنا علیا سمیرم خبرداد و گفت: این اقدام نیز توسط بنیاد مسکن در حال انجام است.

    وی ادامه داد: پروژه‌های چند واحدی مسکن محرومان در مناطق شهری به صورت مجتمعی و در روستاها به صورت تک واحدی احداث شده که به دلیل محدودیت زمان، امروز کلید تعدادی از آن به صورت نمادین در تیران و کرون تحویل متقاضیان شد.

    محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، عصر چهارشنبه برای بازدید از طرح مترو اصفهان - بهارستان، قطعه سوم کنارگذر شرق، وضعیت آبرسانی به 14 شهرستان استان، افتتاح مسکن محرومان بنیاد مسکن و کمیته امداد در شهرستان تیران و کرون، افتتاح ورزشگاه بزرگ ولایت دانشگاه اصفهان و ساختمان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان وارد اصفهان شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو