مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی اهواز:

گودبرداری غیراصولی مجتمع مسکونی اهواز را تا مرز تخریب برد

عصر ساختمان- مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: گودبرداری غیراصولی یک مجتمع مسکونی در اهواز را تا مرز تخریب برد.

گودبرداری غیراصولی مجتمع مسکونی اهواز را تا مرز تخریب برد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، مقصود حق شناس اظهار کرد: عصر روز گذشته با تماس به سامانه 125 ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر رخداد احتمال تخریب یک مجتمع مسکونی واقع در شهرک آغاجاری اطلاع داده شد.

    وی افزود: آتش نشانان پنج دقیقه بعد در محل حادثه حضور و مشاهده کردند که یک مجتمع پنج طبقه واقع در شهرک آغاجاری به علت گودبرداری غیراصولی در حالت غیرایمن است و احتمال تخریب آن وجود دارد.

    مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز عنوان کرد: آتش نشانان سریعا ساکنان را از مجتمع خارج و به محل امن منتقل و تا فاصله ایمن نوارکشی کردند.

    حق شناس گفت: به لطف خدا و سرعت عمل نیروهای امدادی، این مجتمع ایمن سازی کامل و تحویل عوامل شهرداری شد.

    بار دیگر اتصالی برق و آتش سوزی خانه

    وی در ارتباط با حادثه دیگر اضافه کرد: عصر روز گذشته همچنین ساکنان منطقه گلستان با تماس به سامانه 125 ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر وقوع حریق در منزل مسکونی را گزارش دادند.

    مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: تیم آتش نشانان مجهز به دو خودروی اطفای حریق و یک خودروی امداد و نجات پس از چهار دقیقه در محل حادثه حاضر و سریعا و همزمان با اجرای عملیات اطفای حریق با استفاده از دستگاه های مکنده، دود ناشی از حریق را به منظور انجام عملیات ایمن به خارج از منزل هدایت و ساکنان را خارج کردند.

    حق شناس بیان کرد: در این حریق آتش نشانان پس از قطع برق از منبع اصلی با ورود به کانون حریق، موفق به خاموش کردن آتش شدند و از سرایت آن به منازل همجوار نیز جلوگیری کردند.

    وی در ارتباط با علت حادثه گفت: علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی اتصالی برق از قسمت سیم کشی تشخیص داده شد.

    حق شناس گفت: به همشهریان عزیز توصیه می شود در زمان خروج از منزل تمام وسایل برقی منزل را خاموش و از برق خارج کرده و شیر اصلی گاز را در حالت بسته قرار دهند تا شاهد بروز حوادث ناگوار نباشیم.

    وی ادامه داد: استفاده از تجهیزات و وسایل برقی استاندارد از قبیل سیم و فیوز می تواند عامل مهمی در کاهش بروز حوادث برق باشند.

    مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان تاکید کرد: هیچ وقت نباید از سیم سیار برای استفاده از وسایل برقی پرمصرف همچون اتو استفاده کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو