مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد

لزوم جلوگیری از فعالیت مراکزی که اخطار آتش نشانی دریافت می‌کنند و اقدامی انجام نمی‌دهند

عصر ساختمان- رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید از فعالیت مراکزی که اخطار آتش نشانی دریافت می‌کنند ولی اقدامی انجام نمی‌دهند جلوگیری کنند.

لزوم جلوگیری از فعالیت مراکزی که اخطار آتش نشانی دریافت می‌کنند و اقدامی انجام نمی‌دهند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، مهدی چمران در یکصد و چهل و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: 31 اردیبهشت ماه روز اهداء عضو است که قطعا اهداء عضو اهداء زندگی است. بر همین اساس و با توجه به اهمیت موضوع از آقای دکتر زالی دعوت شد تا دقایقی در صحن شورا در خدمت ایشان باشیم.

    وی افزود: امروز ولادت حضرت معصومه و روز دختر است که به همه بانوان این روز را تبریک می گویم. فردا یکم خرداد نیز روز بزرگداشت ملاصدرا فیلسوف بزرگ اسلامی و همچنین روز بهره وری و بهینه سازی مصرف است که از اهمیت بسیاری برخوردار است.

    ریاست شورای شهر تهران با اشاره به سفر جمعی از اعضای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که مسافت دور زمین را طی کرده‌اند، گفت: باید به دلاور مردان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که مسافت دور زمین را دور زده‌اند تبریک بگوییم. در راه سفر این عزیزان آمریکا سنگ اندازی‌های بسیاری کرد اما این اقدام انجام شد و مقام معظم رهبری خطاب به آنها فرمودند عزیزان به خانه خود خوش آمدید که ما نیز به تأسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب می‌گوییم عزیزان به خانه خوش آمدید.

    وی ادامه داد: برخی کشورهای عربی سوریه را ترد کرده بودند و اعلام کردند اسد باید برود اما رهبر معظم انقلاب فرمودند اسد باید بماند و اسد ماند و امروز آنها به سمت سوریه می‌آیند و وادادگان داخلی باید از این موضوع درس عبرت بگیرند.

    ریاست شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود به آتش سوزی روز گذشته در میدان گمرک اشاره کرد و افزود: همه کلیپ این آتش سوزی را مشاهده کرده‌اند. به اصل آتش که گاهی اتفاق می‌افتد و البته باید جلوی آن را گرفت، کاری ندارم؛ اما آتش نشانی پنج بار به این ساختمان اخطار داده بود و گوش ندادند و آتش سوزی رخ داد. دادستان نیز تاکید کرد که هزینه این آتش سوزی را خودشان باید پرداخت کنند. چرا که کارهایی که باید انجام می‌دادند انجام ندادند و لذا ما باید از شهرداران مناطق بخواهیم جاهایی که اخطار دریافت می‌کنند؛ اما گوش نمی‌کنند جلوی آنها مانع گذاشته شود تا نتوانند استفاده کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار