مدیران خودروعصر اعتبار

زاکانی: آتش‌نشانان به زودی صاحب مسکن می‌شوند

عصر ساختمان- زاکانی گفت: خانه‌دار کردن خانواده بزرگ شهرداری تهران مانند آتش‌نشانان، برنامه ماست.

زاکانی: آتش‌نشانان به زودی صاحب مسکن می‌شوند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، آیین جشن بزرگ روز آتش‌نشان با حضور علیرضا زاکانی، جمعی از معاونین و مدیران شهری و خانواده بزرگ کارکنان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران برگزار شد.

    زاکانی در این آیین در سخنان کوتاهی با تقدیر از فداکاری آتش‌نشانان در نجات جان شهروندان گفت: بنابر آموزه‌های قرآن تلاش برای نجات جان یک نفر ارزشی همسان با نجات جان تمامی انسان‌ها دارد و باید به خاطر چنین ارزشی به جایگاه آتش‌نشانان تعظیم کرد.

    وی افزود: سازمان آتش‌نشانی تهران با قدمتی 100 ساله، 61 شهید و 1200 جانباز تقدیم مردم کرده‌ و کارنامه درخشانی در عرصه فداکاری دارد. مایه خوشحالی ماست که از سال گذشته نیز بانوان تهرانی هم به جمع 5300 پرسنل سازمان آتش‌نشانی پیوسته‌اند و ما در عرصه خدمت‌رسانی آتش نشان زن نیز داریم.

    زاکانی ادامه داد: شهرداری تهران نسبت به تجهیز امکانات و افزایش نیروهای آتش‌نشان اهتمام ویژه‌ای دارد؛ در کنار این موارد بهره‌گیری از علم روز دنیا نیز جزو اهداف ماست تا در نتیجه آن روز به روز بر توان‌مندی آتش‌نشانان افزوده شود.

    گفتنی است در پایان مراسم، به صورت ویدیو کنفرانس آیین کلنگ زنی و آغاز احداث پروژه مسکن کارکنان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با دستور زاکانی برگزار شد.

    شهردار تهران پس از این آیین با اشاره به وعده‌ی شهرداری مبنی بر خانه‌دار شدن کارکنان سازمان آتش نشانی گفت: سال گذشته در همین مراسم با حضور رییس جمهور وعده داده شد به زودی آتش‌نشانان فداکار صاحب مسکن در تهران می‌شوند و امروز به وعده خود عمل کردیم.

    به گزارش شهر؛ زاکانی در این مراسم از خبر خوش دیگری برای سایر کارکنان شهرداری تهران نیز داشت و گفت: وعده می‌دهیم به زودی جز آتش‌نشانان، سایر کارکنان خانواده بزرگ شهرداری را نیز صاحب مسکن بکنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی