مدیران خودروعصر اعتبار

کسادی کسب و کار نقاشان ساختمان در دزفول

عصر ساختمان:رئیس انجمن صنفی نقاشان و رنگ آمیزان دزفول گفت:به رغم کسادی کسب و کار ، طرح های محدود رنگ آمیزی در دزفول به افراد غیر بومی واگذار می شود.

کسادی کسب و کار نقاشان ساختمان در دزفول
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایرنا، علی علی نژاد با بیان اینکه انجمن صنفی نقاشان و رنگ آمیزان دزفول دی ماه پارسال با شماره 277 زیر نظارت اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ثبت شده افزود:این انجمن حدود 685 عضو دارد که همگی دارای کارت فنی مهارت می باشند.
    وی افزود:با وجود این تعداد نقاش و رنگ آمیز ساختمان در دزفول طرح های رنگ آمیزی ساختمان به ویژه از سوی دستگاههای اجرایی و خدماتی به پیمانکاران غیربومی و غیر ماهر واگذار می شود در حالی که استادکاران شهر دزفول بیکار هستند.
    رییس انجمن صنفی نقاشان و رنگ آمیزان دزفول ضمن انتقاد از عدم بکارگیری نیروهای بومی در این طرح ها گفت:شهرداری دزفول نیز طرح های رنگ آمیزی معابر شهری را به پیمانکاران غیر ماهر واگذار می کند در حالی که استادکاران نقاش ساختمان دزفول که دارای کارت مهارت فنی می باشند و از این راه امرارمعاش می کنند بیکار مانده اند.
    علی نژاد اظهار کرد:شرکت فولاد دزفول نیز از نیروهای غیر بومی برای نقاشی و دیگر امور مربوطه استفاده کرده است که باید در این خصوص چاره اندیشی شود.
    وی گفت:برای حل مشکل بیکاری نقاشان و رنگ آمیزان دزفول نشستی با فرماندار دزفول برگزار شد و طبق آخرین نامه نگاری صورت گرفته اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی دزفول از کلیه دستگاه های اجرایی خواست امور رنگ آمیزی و نقاشی را به اعضای این انجمن بسپارند تا ضمن استفاده از افراد استادکار برای جوانان این شهرستان نیز اشتغالزایی شود.
    وی افزود:طرح هایی باید به افراد غیر بومی واگذار شود که نیروهای بومی توان انجام آن را نداشته باشند.
    علی نژاد گفت:انجمن صنفی نقاشان و رنگ آمیزان دزفول امور مربوط به رنگ آمیزی منازل ، تجاری، اداری و کارگاهی ، پارکت، سقف کاذب و نصب کاغذ دیواری را با استادکاران ماهر دارای گواهی مهارت فنی و مطابق با تعرفه های قانونی انجام می دهد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو