مدیران خودروعصر اعتبار

راه‌اندازی شهرک صنعتی "زاگرس" نیازمند ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار

عصر ساختمان- رییس شرکت شهرک های صنعتی استان کرمانشاه اظهار کرد: برای آماده سازی و بهره‌برداری از فازهای مختلف شهرک صنعتی "زاگرس" ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

راه‌اندازی شهرک صنعتی "زاگرس" نیازمند ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایسنا ، بیژن کردستانی در نشستی با حضور رییس بنیاد مسکن کشور، رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و جمعی از مسئولین استان با اشاره به استقرار شهرک صنعتی "زاگرس" در 12 کیلومتری شهر کرمانشاه، اظهار کرد: این شهرک در منطقه‌ای محروم واقع شده و تا 15 سال از معافیت مالیاتی برخوردار است.

    وی افزود: وسعت این شهرک 1040 هکتار است که در فاز اول 260 هکتار آن عملیاتی شده است.

    کردستانی اعتبار لازم برای بهره‌برداری از همه فازهای این شهرک را 250 میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: متاسفانه نه شرکت شهرک‌های صنعتی استان و نه استانداری توان تامین این اعتبار را ندارند و از ستاد اجرایی فرمان امام (ره) می‌خواهیم که در صورت بررسی در این شهرک سرمایه‌گذاری کنند.

    وی از طراحی سه طرح برای اجرا در این شهرک خبر داد و اظهار کرد: با اجرای این طرح‌ها قطعا تحول خوبی در استقرار صنایع کوچک و متوسط در این شهرک خواهد افتاد.

    کردستانی به آمار بالای بیکاری استان اشاره و تصریح کرد: یکی از راه حل‌های رفع این بیکاری توسعه صنایع کوچک و متوسط است که در همین راستا شهرک صنعتی زاگرس موقعیت خوبی در این زمینه دارد.

    رییس شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه اظهار کرد: یکی ازطرح‌های ما برای اجرا در این شهرک احداث 100 واحد صنفی به قطعات دو هزار متری با صرف اعتبار 150 میلیارد تومان است.

    کردستانی افزود: طرح دیگر ما ایجاد 50 واحد سوله کارگاهی با صرف اعتبار 90 میلیارد تومان در این شهرک است.

    وی تصریح کرد: اصلی‌ترین طرح ما نیز سرمایه‌گذاری مشترک در زیرساخت‌های صنعتی شهرک صنعتی زاگرس با بازپرداخت اصل و سود سرمایه به روش تهاتر زمین صنعتی است.

    کردستانی ابراز امیدواری کرد با حضور و سرمایه‌گذاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در این شهرک بتوان واحدهای صنعتی کوچک و متوسط را در این شهرک مستقر کرد.

    در این نشست همچنین با اشاره به کمبود اعتبار برای ساخت ساختمان پارک علم و فناوری استان جهت استقرار واحدهای دانش بنیان مقرر شد تا تسهیلات پنج میلیارد تومانی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای پیشبرد بخشی از این پروژه در اختیار جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه قرار گیرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار