مدیران خودروعصر اعتبار

انتقام مستاجر ۹۰ ساله از صاحبخانه

عصر ساختمان- ساعت ۱۰ صبح دیروز شعله‌های آتش که از ساختمانی واقع در خیابان خرمشهر زبانه می‌کشید توجه ساکنان را جلب کرد.

انتقام مستاجر ۹۰ ساله از صاحبخانه
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایران، در حالی که مردم برای کمک با امدادگران آتش‌نشانی تماس گرفته بودند ناگهان صدای شلیک چند گلوله نیز از ساختمان 3 طبقه قدیمی به گوش رسید. هیچ‌کس نمی‌دانست چه اتفاقی افتاده تا اینکه زن 59 ساله‌ای سراسیمه با فریاد خودش را به بیرون ساختمان رساند.

    بر اساس این گزارش ، صحنه وحشتناکی بود. زن که از ناحیه پیشانی مجروح و دچار خونریزی شده بود مدام فریاد می‌کشید و می‌گفت: مستأجرش قصد کشتن او را دارد و بعد هم سراسیمه خود را در مدرسه مجاور خانه‌اش پنهان کرد. شاهدان که وحشت‌زده به این صحنه نگاه می‌کردند می‌خواستند با پلیس تماس بگیرند که ناگهان پیرمردی مسلح از خانه بیرون دوید و با نشانه گرفتن اسلحه به سوی زن میانسال گلوله دیگری به طرفش شلیک کرد. در همین لحظه زن با پیکری مجروح روی زمین افتاد.
    مردم که از دیدن این صحنه شوکه بودند بلافاصله با پلیس 110 تماس گرفتند. مأموران کلانتری 104 عباس‌آباد خیلی سریع خود را به محل حادثه رساندند و پیرمرد را قبل از فرار محاصره کردند اما او وقتی خود را در بن‌بست دید با اسلحه تهدید به خودکشی کرد ولی در اقدام غافلگیرانه مأموران دستگیر شد.
    همان موقع نیز آتش‌نشان‌ها به مهار شعله‌های سرکش آتش پرداختند. امدادگران اورژانس نیز زن مجروح را به بیمارستان منتقل کردند.
    مرد صاحبخانه که از این اتفاق به شدت شوکه و غافلگیر شده بود گفت: صبح از خانه بیرون رفته بودم که یکی از همسایه‌ها تماس گرفت و از من خواست خودم را با عجله به خانه برسانم، بلافاصله به خانه برگشتم و متوجه شدم مستأجرم که 26 سال با ما زندگی می‌کرد سرانجام تهدیداتش را عملی کرده و با آتش کشیدن خانه و شلیک به همسرم از ما انتقام گرفته است.
    وی در ادامه گفت: چندین بار برایمان مزاحمت ایجاده کرده و کار به شکایت کشیده شده بود ما هم حکم تخلیه گرفته بودیم. قرار بود امروز مستأجرم کلید را تحویل دهد و اسباب‌کشی کند ولی وقتی همسرم به خانه او رفت تا کلید را تحویل بگیرد وی در اقدامی عجیب پس از باز کردن در و با در دست داشتن اسلحه به پیشانی همسرم شلیک کرده و زمانی که همسرم می‌خواست فرار کند خانه را به آتش کشیده و دوباره به او شلیک کرده است.مرد صاحبخانه ادامه داد: مرد مستأجر بارها من و خانواده‌ام را به قتل، اسیدپاشی و... تهدید کرده بود و حالا در اقدامی ناجوانمردانه دست به این کار زد.بنابراین گزارش، تحقیقات پلیسی در رابطه با این پرونده همچنان ادامه دارد و متهم نیز در بازداشت است.
     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو