مدیران خودروعصر اعتبار

نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس دهم

بسیاری از مردم سیل‌زده استان گلستان هنوز در چادر زندگی می‌کنند

عصر ساختمان- نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس دهم، بابیان‌اینکه بسیاری از مردم سیل‌زده استان گلستان هنوز در چادر زندگی می‌کنند تاکیدکرد که در پی وعده دولتمردان برای جبران خسارات این مناطق انتظار می‌رود روند بازسازی و تعمیر منازل مسکونی تسریع شود تا مردم بتوانند به منازل خود برگردند.

بسیاری از مردم سیل‌زده استان گلستان هنوز در چادر زندگی می‌کنند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از خانه ملت، قرجه طیار در تشریح آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده استان گلستان بعد از 75 روز که از زمان وقوع سیل گذشته است، گفت: سیلاب در این منطقه فروکش کرده است، اما زیرساخت‌ها دچار آسیب زیادی شده‌اند، ضمن اینکه بازسازی و تعمیر منازل مسکونی به کُندی پیش می‌رود و مردم از این نظر با مشکل جدی مواجه هستند.

    نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بسیاری از مردم سیل‌زده این منطقه هنوز در چادر زندگی می‌کنند و انتظار می‌رود در پی وعده‌ای که رئیس جمهور و سایر مسئولان دولتی مربوطه برای تسریع روند جبران خسارات مناطق سیل‌زده داده بودند، کارها در این بخش با سرعت بیشتری پیش برود تا مردم بتوانند به منازل خود برگردند.

    خسارات زمین‌های کشاورزی به طور کامل جبران شود

    عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بعد از وقوع سیل زمین‌های کشاورزی این منطقه دچار آسیب جدی شدند که بخشی از خسارات وارد شده به آنها جبران شد و انتظار می‌رود مبالغ تعیین شده برای جبران خسارات ناشی از سیل به حساب سایر کشاورزان نیز واریز شود.

    این نماینده مردم در مجلس دهم، با اشاره به سایر مشکلاتی که پیش از این مردم سیل‌زده استان گلستان با آن مواجه بودند، یادآور شد: در رابطه با تامین مواد غذایی و امکانات بهداشتی و درمانی نیاز مردم این منطقه رفع شده است و آبی هم که در سطح شهرها جمع شده بود، به طور کامل تخلیه شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی