مدیران خودروعصر اعتبار

دومین نمایشگاه صنعت ساختمان (۸)

مدیر فروش یک شرکت چینی عنوان کرد: ساخت هتل در شهرهای بزرگ ایران را آغاز خواهیم کرد

عصر ساختمان- تعداد هتل در ایران بسیار کم است و پاسخگوی تعداد توریست هایی که وارد ایران می شود؛ نیست. بنابراین شرکت ما در نظر دارد تا با ورود به این عرصه ساخت هتل در سراسر ایران را کلید بزند.

مدیر فروش یک شرکت چینی عنوان کرد: ساخت هتل در شهرهای بزرگ ایران را آغاز خواهیم کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳:۰۰

    دومین روز نمایشگاه صنعت ساختمان (پروژه ایران)  که با حضور بیش از 350 شرکت خارجی صبح دیروز در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران اغاز به کار کرد؛ با استقبال خوب تولیدکنندگان و مشتریان ایرانی مواجه شد.
    اکثر شرکت های حاضر در نمایشگاه ، موفق به ایجاد ارتباط های موفقیت آمیز با طرف های ایرانی شده و از حضور خود در این نمایشگاه ابراز خرسندی می کردند. سعید ناصر مدیر فروش شرکت چینی recosine  یکی از کسانی است که از شرکت در نمایشگاه راضی به نظر می رسد.
    او در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری « عصر ساختمان »گفت: شرکت recosine  در صنعت هتل سازی فعالیت می کند. تعداد هتل های تهران شاید به 20 هتل هم نرسد. در مجموع تعداد هتل در ایران بسیار کم است و پاسخگوی تعداد توریست هایی که وارد ایران می شود؛ نیست. بنابراین شرکت ما در نظر دارد تا با ورود به این عرصه ساخت هتل در سراسر ایران را کلید بزند.
    مدیر فروش این شرکت چینی ادامه داد: شرکت ما اطلاعات کاملی در خصوص ایران و صنعت هتل سازی و ساخت و ساز دارد. حضور ما در نمایشگاه نیز با هدف عملی کردن این اطلاعات است و امیدواریم همکاری خوب و گسترده ای در صنعت هتل سازی با ایرانی ها داشته باشیم.
    وی در باره نمایشگاه صنعت ساختمان نیز گفت: نمایشگاه خوبی است و تا کنون توانسته ام ارتباط های خوبی با شرکت های ایرانی بگیرم. با یکی از شرکت های ایرانی نیز به نتایج خوبی در زمینه ساخت هتل و همکاری های دو جانبه رسیده ایم.
    وی همچنین عنوان کرد: ایران بازار بزرگی در منطقه محسوب می شود و اگر با همین  روند مسیر پیشرفت را ادامه دهد؛ می تواند سرمایه گذاران خارجی را راضی نگه دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار