مدیران خودروعصر اعتبار

برگزاری نخستین نمایشگاه مسکن، شهرسازی و باز آفرینی شهری در تهران

عصر ساختمان- نخستین نمایشگاه مسکن، شهرسازی و باز آفرینی شهری که علمی‌ترین و تخصصی‌ترین نمایشگاه حوزه مسکن و شهرسازی کشور است، با محوریت باز آفرینی شهری، بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده از ۲۷ تا ۲۹ آبان در تهران برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین نمایشگاه مسکن، شهرسازی و باز آفرینی شهری در تهران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی نخستین نمایشگاه مسکن، شهرسازی و باز آفرینی شهری، این نمایشگاه بزرگترین رویداد تجاری در حوزه فناوری‌ها، تولیدات و خدمات حوزه مسکن و شهرسازی کشور است که در آن نوین‌ترین دستاوردها و توانمندی‌های نهادها، سازمان‌ها و بخش خصوصی در زمینه انبوه سازان، پیمانکاران و مهندسین مشاور، شهرداری‌ها، پروژه‌های باز آفرینی شهری، خدمات شهری، حمل و نقل شهری، سرمایه‌گذاری و تجهیزات و ماشین‌آلات ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد.

    غلامرضا رضائیان مدیر اجرایی نخستین نمایشگاه مسکن، شهرسازی و باز آفرینی شهری گفت: در این نمایشگاه برای نخستین بار شاهد حضور استارت آپ‌های حوزه شهری و شرکت‌های دانش‌بنیان خواهیم بود که دستاوردهای علمی خودشان را به نمایش خواهند گذاشت.

    وی به برنامه ملی باز آفرینی شهری (امید) دولت و تاکید ریاست جمهوری برای نوسازی بافت فرسوده، بهسازی سکونت‌های غیر رسمی و احیاء بافت‌های تاریخی اشاره کرد و گفت: بی شک یکی از راه‌های تحقق این برنامه ملی، حضور و مشارکت نهادهای تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیرنده، شهرداری‌ها، پیمانکاران عمرانی و سرمایه‌گذاران حوزه شهری در این نمایشگاه است.

    مدیر اجرایی نخستین نمایشگاه مسکن، شهرسازی و باز آفرینی شهری افزود: این نمایشگاه نقطه آغازی است از همکاری‌های دولت، شهرداری‌ها و بخش خصوصی که نقش معنی داری در تحرک بخشیدن به حوزه مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری، انبوه‌سازان، مهندسین مشاور و سرمایه‌گذاران، اقتصاد مسکن، کار آفرینی و انتقال دانش و فناوری‌های جدید ایفا می‌کنند.

    رضائیان اضافه کرد: یکی از اهداف کلی نخستین نمایشگاه مسکن، شهرسازی و باز آفرینی شهری هم‌افزایی بیشتر بین شهرداری‌های سراسر کشور و تبادل تجربیات شهرداری‌های موفق است. علاوه بر آن فرصتی است جهت ارائه توانمندی‌ها و دستاوردهای پروژه های شهری که مدیران شهری می‌توانند از پروژه‌های موفق که در سایر شهرها اجرا شده الگو برداری کرده و در مناطق خود استفاده کنند.

    مدیر اجرایی نخستین نمایشگاه مسکن، شهرسازی و باز آفرینی شهری با بیان اینکه در حاشیه این نمایشگاه و با حضور استادان دانشگاه‌ها و متخصصان چندین سمینار و کارگاه علمی و آموزشی برگزار خواهد شد،گفت: از همه پیمانکاران عمرانی، سرمایه‌گذاران و نهادهای مالی دعوت می‌کنیم تا در این نمایشگاه حضور یابند و ضمن ارائه توانمندی خود با پیشرفت نوین این حوزه نیز آشنا شوند.

    علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر نخستین نمایشگاه مسکن، شهرسازی و باز آفرینی شهری به پایگاه اینترنتی www.iranurbanexpo.com مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 22897307 دبیرخانه اجرایی نمایشگاه تماس بگیرند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی