مدیران خودروعصر اعتبار

دومین نمایشگاه صنعت ساختمان (۱۴)

مدیر پروژه ها و بازاریابی شرکت فولاد پوشش: خارجی ها هم باید با توانمندی های ایرانی آشنا شوند

عصر ساختمان- محصولی که در نمایشگاه عرضه کرده ایم از تکنولوژی های نوین در این صنعت بوده و یک عایق پوششی است که در سطوح مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.این عایق در دمای منهای ۶۰ تا ۶۰۰ در جه سانتی گراد قابل استفاده است

مدیر پروژه ها و بازاریابی شرکت فولاد پوشش: خارجی ها هم باید با توانمندی های ایرانی آشنا شوند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰:۰۰

    حسین بنیادی مدیر پروژه ها و بازاریابی شرکت فولاد پوشش که با محصول جدیدی در حوزه عایق های حرارتی در نمایشگاه حضور یافته بود؛ در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری عصر ساختمان گفت: شرکت فولاد پوشش حدود 35 سال است  که در پروژه های صنعتی مانند سیمان، نفت وگاز فعال است.اکثر فعالیت شرکت بر کاهش مصرف انرژی در کارخانجات سیمان متمرکز است.
    وی ادامه داد: امروز کاهش مصرف انرژی یک دغدغه جهانی است و به همین دلیل پیشرفت هایی که در این صنعت اتفاق می افتد در جهت کاهش مصرف انرژی بوده و رقابت ها  در این حوزه افزایش پیدا کرده است؛ بنابراین  پرداختن به آن یک ضرورت اقتصادی محسوب می شود.
    بنیادی با اشاره به پایین بودن قیمت حامل های انرژی در ایران گفت:هنوز قیمت حامل های انرژی در کشور پایین است و به دلیل برگشت دیر سرمایه معمولا صاحبان صنایع علاقه ای به سرمایه گذاری در این زمینه ندارند.
    وی در خصوص محصولی که  این شرکت در نمایشگاه عرضه کرده است؛ گفت: محصولی که در نمایشگاه عرضه کرده ایم از تکنولوژی های نوین در این صنعت بوده و یک عایق پوششی است که در سطوح مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.این عایق در دمای منهای 60 تا 600 در جه سانتی گراد  قابل استفاده است.برای مثال در شهرهای گرم جنوب با استفاده از این عایق ها که نور خورشید را تا 90 درصد انعکاس می دهند؛ می توان داخل ساختمان را خنک نگه داشت.
    مدیرپروژه های شرکت فولاد پوشش عنوان کرد: در نظر داریم تا این محصول را به فروشندگان خارجی معرفی کنیم تا آن ها نیز با توانمندی های ایرانی ها آشنا شوند.
    وی از نحوه تقسیم غرفه ها انتقاد کرد و گفت: تقسیم بندی سالن های 38 و 35 به گونه ایی است که غرفه کشورهای  پیشرفته را از کشورهای در حال توسعه جدا کرده اند. قطعا خریداری که وارد غرفه آلمانی ها می شود با توجه به سابقه خوب آن ها در  کیفیت، سراغ دیگر غرفه ها نمی رود. تقریبا می توان گفت تعداد مراجعه کنندگان سالن 38 سه برابر سالن 35 است.
    وی در پاسخ به این که در مجموع استقبال از نمایشگاه را چطور ارزیابی می کنید؛ اظهار داشت: استقبال از نمایشگاه خوب بوده و به خصوص برای شرکت ما  که محصول نوینی برای عرضه دارد، بسیار مثبت بوده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو