مدیران خودروعصر اعتبار

دومین نمایشگاه صنعت ساختمان (۱۳)

مدیرعامل شرکت GEALAN: صنعت ساختمان ایران مستعد سرمایه گذاری است

عصر ساختمان- حضور این تعداد شرکت بزرگ خارجی از کشورهای پیشرفته نشان می دهد ایران بازار با استعدادی دارد به همین دلیل با بررسی و مطالعه جزییات شرایط حضور در ایران تصمیم گرفتیم یک دفترنمایندگی فروش درایران تاسیس کرده و محصولاتمان را عرضه کنیم.

مدیرعامل شرکت GEALAN: صنعت ساختمان ایران مستعد سرمایه گذاری است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳:۰۰

    شرکت GEALAN قدمتی 100 ساله دارد و از سال 1985 تولید و صادرات پروفیل را آغاز کرده است. شرکت پارسیان آریا  نیز نمایندگی رسمی تولید درب و پنجره پروفیل این شرکت آلمانی را بر عهده دارد.
    Ahmet cak مدیر عامل این شرکت درگفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری «عصر ساختمان » درخصوص دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی پروژه ایران  گفت: در این 2 روز برگزاری نمایشگاه شاهد استقبال مردم از غرفه و دریافت اطلاعات فنی محصولاتمان هستیم. مردم ایران مشتاق یادگیری اند و تفاوت کالای مرغوب و نامرغوب را به خوبی درک می کنند. آن ها به خوبی متوجه می شوند چرا باید هزینه بیشتری برای خرید پنجره های آلمانی بدهند، کیفیت همان چیزی است که ایرانی ها به دنبال آن هستند و تولیدات ما کیفیت را به آن ها عرضه می کند.
    وی ادامه داد: غرفه ما با وجود وسعت کم، بازدیدکنندگان زیادی را جذب کرده است. یکی از دلایل این استقبال فعالیت هایی است که در 2 ماه گذشته برای دعوت از بازدیدکنندگان انجام دادیم. اطلاع رسانی از طریق ایمیل و فضای مجازی به طور گسترده برای ما بسیار با اهمیت و در نهایت موثر بود.
    وی با اشاره به نحوه برگزاری نمایشگاه گفت: نظافت روزانه و چک کردن وضعیت فنی غرفه ها از نقاط قوت و در نقطه مقابل تبلیغات رسانه ای محدود از نقاط ضعف این دوره محسوب می شود.
    وی در خصوص وضعیت و پتانسیل بازارایران گفت: حضور این تعداد شرکت بزرگ خارجی از کشورهای پیشرفته نشان می دهد ایران بازار با استعدادی دارد به همین دلیل با بررسی و مطالعه جزییات شرایط حضور در ایران تصمیم گرفتیم یک دفترنمایندگی فروش درایران تاسیس کرده و محصولاتمان را عرضه کنیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو