مدیران خودروعصر اعتبار

با سازنده هتل طلایی کیش آشنا شوید

عصر ساختمان- حسین رباطی متولد سال ۱۳۲۴ در نیشابور در سال ۱۳۸۳ با هدف عمران کیش اقدام به ساخت هتل طلایی کیش کرد.

با سازنده هتل طلایی کیش آشنا شوید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان»، آقای حسین رباطی فعالیت خود را در سال 1345 در استان خراسان در شهر مشهد با ایجاد مرکز تهیه و توزیع قطعات یدکی موتور سیکلت و دوچرخه آغاز  و پس از مدت کوتاهی در سطح استان و کشور گسترش داد.
    وی طی سالهای 1345 الی 1365  با داشتن نمایندگی های رسمی فروش در داخل کشور و حق امتیاز برندهای خاص از کشورهای آلمان ، فرانسه ، هند ، تایوان ، و چین ادامه و فعالیت خود را با تاسیس شرکتهای تولیدی موتور سیکلت با نامهای باسل ، کسری خودرو ، به پر موتور ، نسیم سیکلت توس ، آریا صنعت سمنان ،آریانا و راکب ران ،  گسترش داد.
    همچنین ایشان در سمت های  ریاست هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت تعاونی تهیه و توزیع استان خراسان و عضو هیات مدیره سندیکای تولید کنندگان موتور سیکلت ایران در سالهای متمادی بوده اند.

    آقای رباطی علاوه بر فعالیت های گسترده خود در بخش صنعت و تجارت بین الملل و جهت تسهیل ارتباطات و امور بازرگانی در سال 1993 میلادی اقدام به تاسیس شرکت شیلکواینترنشنال تریدینگ  (SHELLCO   INT  TRD  CO  ( L.L.C )) در کشور امارات متحده عربی در شهر دبی نمودند .
    وی در سال 1375 سرمایه گذاری مشترکی را با سازمان عمران جزیره کیش آغاز و بزرگترین مجتمع تجاری را با نام مرکز تجاری کیش ایجاد و به بهره برداری رساندند.
    از جمله دیگر فعالیتهای ایشان میتوان به احداث پروژه افلاک نمای خیام نیشابور اشاره کرد که این پروژه ، بزرگترین مرکز ستاره شناسی و نجوم در خاورمیانه میباشد . ایشان به عنوان هیات امنا و سرمایه گذار افتخاری جهت اهداء به دانشگاه فردوسی مشهد معرفی شدند .
    آقای حسین رباطی در سال 1383 با هدف عمران و آبادانی جزیره زیبای کیش و با حمایت های سازمان ها و ارگانهای مرتبط در جزیره اقدام به خرید قطعه زمینی واقع در نوار سیاحتی ، ساحلی نمودند که با لطف خدا و همت ایشان  پروژه مسکونی بسیار زیبا که در خور و شایستگی جزیره زیبای کیش میباشد با نام برجهای طلایی کیش طراحی و به مرحله اجرا در آمد .در سال 1396 و با افتتاح برند سنتر کورش خدمتی نوین در عرضه برندهای برتر دنیا در جزیره کیش را شاهد بودیم
    باشد که با لطف یزدان این پیشکسوتان سازندگی در ساخت و آبادانی سرزمین پهناور اسلامی مان ایران موفق و تندرست باشند .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو