مدیران خودروعصر اعتبار

فرماندار رباط کریم:

۷۰ هزار واحد مسکن مهر پرند در دولت تدبیر و امید تکمیل شده است

عصر ساختمان- فرمانداری شهرستان رباط کریم سهم دولت تدبیر و امید از تکمیل واحدهای مسکن مهر شهرجدید پرند را حدود ۷۰ هزار واحد اعلام کرد.

۷۰ هزار واحد مسکن مهر پرند در دولت تدبیر و امید تکمیل شده است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایرنا، سعید بیات در حاشیه همایش دستاوردهای انقلاب که در سالن آیت الله هاشمی این شهرستان برگزار شد، با انتقاد از فقدان مطالعه و سیستم نظارتی در فرآیند ساخت مسکن مهر در پرند، تعداد واحدهای تکمیل شده پیش از آغاز دوره فعالیت دولت یازدهم را تنها 15 هزار واحد عنوان کرد و گفت: در سه و نیم سال گذشته نزدیک به 70 هزار واحد از مسکن مهرپرند تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.
    وی همچنین تقویت زیرساخت‌های ایمنی و آتش‌نشانی پرند را یکی از ضرورت‌های این شهر دانست و با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در این زمینه اظهار کرد: توسعه آتش نشانی در پرند یک نیاز انکار نشدنی است و با توجه به وجود برج‌های بلند در این شهر اگر نتوانیم به زودی آتش نشانی این شهر را تجهیز کنیم و حادثه پلاسکو در ابعاد مسکونی آن در این شهر رخ بدهد همه ما مسئول هستیم.
    رئیس شورای تامین شهرستان رباط کریم افزود: با توجه به مکاتبات و جلسات متعددی که در این زمینه داشته‌ایم اما هنوز وزرات راه و شهرسازی نتوانسته به وعده‌های خود در خصوص تجهیز آتش‌نشانی در پرند عمل کند.
    نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان رباط کریم در ادامه،‌توسعه فعالیت‌های دولت در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان طی سه سال اخیر را بی‌نظیر توصیف کرد و با اشاره به بودجه شبکه بهداشت و درمان رباط کریم در سال 91، افزود: دولت در حوزه بهداشت و درمان طی سه سال و نیم گذشته بیش از 365 میلیارد تومان در شهرستان رباط کریم هزینه کرده است در حالی آخرین بودجه تخصیص داده شده به این شهرستان در سال 91 رقمی حدود 50 میلیون ریال بوده است.
    بیات در ادامه از بازگشت فرودگاه امام خمینی (ره) به حوزه استحفاظی شهرستان رباط کریم به عنوان یک مطالبه عمومی یاد کرد و با تاکید بر ضرورت پیمودن مسیرهای قانونی برای این اتفاق،‌ گفت: عوارض و درآمدهای ناشی از فرودگاه که از دیرباز در حریم رباط کریم بوده است باید در همین شهرستان صرف شود و ما برای بازگشت فرودگاه به مجموعه شهرستان رباط کریم از همه امکانات قانونی استفاده خواهیم کرد.
    وی در ادامه با اشاره به مشکلات و دشواری‌های موجود در فعالیت شهرداری‌ها، فقدان درآمدهای پایدار در حوزه مدیریت شهری را یک مساله مهم دانست و تاکید کرد: شهرداران برای جبران این کاهش درآمد مجبور می‌شوند دست به کارهایی بزنند که ممکن است مشکلاتی را به وجود بیاورد در حالی که در چنین شرایطی باید حمایت های لازم از شهرداری ها صورت بگیرد تا شهرداری‌های به سمت تخلف های شهری نروند.
    فرماندار شهرستان رباط کریم در ادامه با اشاره به فعالیت بیش از2هزار واحد تولیدی در پنج شهرک صنعتی دولتی و خصوصی این شهرستان،‌ خاطرنشان کرد: متاسفانه بخش عمده عوارض و درآمدهای ناشی از این شرکت‌ها به دلیل حضور دفاتر مرکزی آنها در شهر تهران،‌نصیب پایتخت می‌شود و شهرستان رباط کریم عایدی چندانی از این مجموعه‌ها ندارد.
    وی در پایان با اشاره به بهره برداری از پروژه‌های عمرانی متعدد در شهرستان رباط کریم، گفت:در دهه فجر امسال 29 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 113 میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.
    شهرستان رباط کریم در سی کیلومتری جنوبغرب استان تهران واقع شده و جمعیتی بالغ بر 250 هزار نفر را در خود جای داده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو