مدیران خودروعصر اعتبار

شرکت برق برای "پردیس" و "پرند" دست جنباند

عصر ساختمان- پس از آنکه مدیران عامل شرکت‌های عمران پردیس و پرند از نبود خدمات و انشعابات مسکن مهر گلایه کردند، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تهران از کمک ۳۰ میلیارد تومانی اسناد خزانه اسلامی برای برق رسانی به ۹۰ هزار واحد مسکن مهر خبر داد.

شرکت برق برای "پردیس" و "پرند" دست جنباند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، در شرایطی که نبود خدمات و انشعابات باعث تاخیر در واگذاری بسیاری از واحدهای آماده مسکن مهر شده است، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تهران از پرداخت 30 میلیارد تومان اسناد خزانه برای برق رسانی به 90 هزار واحد مسکن مهر خبر داده است.

    از 85 هزار واحد مسکن مهر پردیس تا کنون 22 هزار واحد تکمیل و در حال تحویل است ولی جهت تکمیل زیرساخت های بیش از 60 هزار واحد باقیمانده، امسال با گذشت حدود هشت ماه از سال 1396 تاکنون هیچ گونه اختصاص یارانه یا منابع مالی و اوراق خزانه اسلامی صورت نگرفته و بیم آن می رود روند رو به جلوی فعلی متوقف یا کند شود.

    با این حال حدود 41 هزار واحد مرحله نازک کاری قرار دارد و گفته می شود طی هفته های آینده در صورت مساعدت بیشتر از طرف دستگاه های خدمات رسان، در کلیه فازهای مسکن مهر پردیس افتتاح و تحویل واحدهای مسکونی و همچنین خدمات روبنایی از جمله دو باب مدرسه 18 کلاسه در فاز 3 انجام خواهد شد.

    همچنین طی هفته های اخیر طاهری مدیرعامل شرکت عمران پرند از نبود خدمات و اینکه پروژه های مسکن مهر به این دلیل وارد فصل سرما شده اند گلایه هایی را مطرح و اعلام کرد: تعلل دستگاه‌های خدمات رسان باعث شد تا تحویل حدود 5000 واحد مسکن مهر شهر جدید پرند به تاخیر بیفتد و عملیات مختلف اجرایی وارد فصل سرما شود.

    با این حال روز چهارشنبه 17 آبان ماه حاجی رضا تیموری - مدیرعامل شرکت توزیع شرق استان تهران - خبر داده که دولت 30 میلیارد تومان از اسناد خزانه برای برق رسانی به 90 هزار مشترک مسکن مهر تهران پرداخت کرد.

    وی با اشاره به اینکه به تازگی از پروژه‌های مسکن مهر پرند و پردیس بادید میدانی داشته و از نزدیک مشکلات را بررسی کرده است، گفت: تامین برق پروژه‌های مسکن مهر یاد شده از وظایف شرکت توزیع برق استان تهران است که در برنامه کاری شرکت لحاظ شده است؛ بر این اساس از سوی دولت مبلغی حدود 30 میلیارد تومان و از منابع داخلی شرکت نیز مبلغی حدود 10 میلیارد تومان، تامین منابع شده است که برای احداث شبکه، نصب ترانس و کنتور اختصاص می‌یابد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو