مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید تشریح کرد؛

مسکن مهر معلولان هشتگرد افتتاح می‌شود

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید گفت: در دهه فجر افتتاحاتی در مسکن مهر شهر‌های پردیس، پرند و هشتگرد خواهیم داشت.

مسکن مهر معلولان هشتگرد افتتاح می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حبیب‌الله طاهرخانی اظهار کرد: در دهه مبارک فجر در شهر‌های هشتگرد، پردیس و پرند افتتاحاتی خواهیم داشت. تعداد واحد‌ها از سوی شرکت عمران این شهر‌ها اعلام شده، اما تیم‌هایی را برای بازدید در نظر گرفته‌ایم؛ چرا که اصرار داریم واحد‌های اعلام شده مشکل خدمات زیرساختی نداشته باشند. به همین دلیل تعداد قطعی را روز‌های بعد اعلام می‌کنیم.

    وی افزود: فعلا هفته آینده در شهر جدید هشتگرد پروژه مسکن مهر معلولان را با امکانات کامل و هم‌چنین چند فضای ورزشی، مدرسه و کلانتری افتتاح خواهیم کرد.

    طاهرخانی با بیان این‌که تامین امکانات زیرساختی و روبنایی پردیس در حال پیگیری است، گفت: استانداری به این موضوع ورود کرده است. کمیته‌ای هم بین دستگاه‌های خدمات‌رسان و همکاران ما در شهر‌های جدید ایجاد شده که این موضوع را در دستور کار قرار داده‌اند. خوشبختانه روند خدمات‌رسانی در پردیس رو بهبود است.

    معاون وزیر راه و شهرسازی درباره علت عدم اختصاص منابع برای مترو پردیس در بودجه 1397 گفت: اصل موضوع محدودیت منابع مالی دولت است. دولت پروژه‌های عمرانی نیمه تمام زیادی دارد. مطالعات مترو پردیس انجام شده و سازمان برنامه هم آن را تایید کرده بود، اما به دلیل نبود منابع در دستور کار قرار نگرفت. البته هنوز بودجه بسته نشده و شاید گشایشی در این زمینه حاصل شد.

    وی با اشاره به ایجاد تصفیه‌خانه آب و فاضلاب در پردیس به ایسنا گفت: در پردیس فعلا از پکیج‌های موقت استفاده می‌کنیم. تصفیه خانه موجود نیز توسعه پیدا کرده است و قصد داریم یک تصفیه خانه جدید نیز پایین دست فاز 8 بسازیم که مقداری در بحث مکان‌یابی و مقاومت‌های محلی که وجود دارد دچار مشکل هستیم. فعلا در فاز 8 پکیج‌های موقت قرار داده‌ایم، اما در سایر فاز‌ها امکان اتصال وجود دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو