مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر همدان:

احداث هتل‌آپارتمان در همدان در اولویت سرمایه‌گذاران قرار گیرد

عصر ساختمان- رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر همدان با بیان اینکه احداث هتل‌آپارتمان در اولویت سرمایه‌گذاران قرار گیرد گفت: سرمایه‌گذاری تنها هزینه کردن نیست بلکه حمایت از سرمایه‌گذار به نوعی سرمایه‌گذاری است.

احداث هتل‌آپارتمان در همدان در اولویت سرمایه‌گذاران قرار گیرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم، محمد تبریزی ظهر امروز در جلسه کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان اظهار داشت: سرمایه‌گذاری این نیست که مدیریت شهری هزینه کند بلکه حمایت از سرمایه‌گذاران به دنبال خود رونق سرمایه‌گذاری اقتصادی را به دنبال دارد و فعالان اقتصادی بیشتر مشتاق به سرمایه‌گذاری می‌شوند.

    وی با اشاره به اینکه اگر سرمایه‌گذار توسط مسئولان مورد حمایت قرار گیرد این خود بسیاری از مشکلات حوزه سرمایه‌گذاری را حل می‌کند، افزود: همدان ظرفیت احداث هتل‌های چند ستاره، هتل آپارتمان و مهمانپذیر را دارد و باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام داد.

    تبریزی تصریح کرد: با توجه به اینکه همه اقشار جامعه از بضاعت مالی خوبی برخوردار نیستند بر این اساس می‌طلبد سرمایه‌گذاران در حوزه ساخت هتل آپارتمان یا مهمانپذیر وارد شوند و حمایت از اینگونه سرمایه‌گذاری‌ها و ترویج آن کمک شایانی در ساماندهی کارتن به‌دست‌ها و مراکز اقامتی غیرمجاز خواهد داشت.

    رضا میرزایی رئیس شورای اسلامی شهر همدان هم با اشاره به سیاست شورا و شهرداری در دادن امتیازات ویژه به پروژه‌های احداث هتل‌های 5 یا 4 ستاره در شهر همدان اظهار داشت: ارائه امتیاز و تخفیفات ویژه به پروژه ساخت مهمانپذیر و هتل آپارتمان نیز اقدام ارزشمند و ضروری است.

    رئیس کمیسیون معماری، شهرسازی و فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به مراجعه بالای سرمایه‌گذاران برای احداث هتل آپارتمان و مهمانپذیر، بیان کرد: با توجه به آسیب‌های اجتماعی از وجود کارتن به‌دست‌ها، مسافران با خاطره تلخی از همدان خارج می‌شوند.

    حمید رضا طبی مسرور با بیان اینکه شورا و شهرداری از سرمایه‌گذاران در ساخت هتل آپارتمان و مهمانپذیر حمایت می‌کند، افزود: باید این سرمایه‌گذاران مورد حمایت ویژه قرار گیرند تا شاهد ایجاد اشتغال پایدار و توسعه گردشگری در همدان باشیم.

    علی رضایی عضو شورای اسلامی شهر همدان نیز در این جلسه گفت: در حال حاضر نیاز شهر همدان به احداث مهمانپذیر در کنار هتل‌های 5 ستاره ضروری است چراکه همه اقشار جامعه توانایی استفاده از هتل‌ها را به دلیل درآمد کم ندارند.

    سید مصطفی رسولی شهردار همدان نیز اقدام کمیسیون اقتصاد سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر را ارزشمند دانست و گفت: طبق تاکیدات و مصوبات این کمیسیون در زمینه ترویج سرمایه‌گذاری و رونق این بخش اقداماتی صورت گرفت .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو