مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل نوسازی مدارس خراسان جنوبی خبر داد:

اختصاص ۱۷۳ میلیارد ریال به نوسازی و توسعه مدارس خراسان‌جنوبی

عصر ساختمان- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: امسال بالغ بر ۱۷۳ میلیارد و ۷۰۵ میلیون ریال برای نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی اختصاص یافته است.

اختصاص ۱۷۳ میلیارد ریال به نوسازی و توسعه مدارس خراسان‌جنوبی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، محمدرضا بیکی اظهار کرد: تاکنون حدود 20 درصد مدارس استان نوسازی شده است اما هنوز هم 14 درصد مدارس استان تخریبی بوده و نیاز به بازسازی دارد.

    وی با اشاره به اینکه امسال پنج پروژه تخریب و بازسازی مدارس در دست اجرا است، بیان کرد: تخریب و بازسازی این مدارس بالغ بر 85 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

    مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی، بازسازی مدرسه 12 کلاسه ابوذر بیرجند و مدرسه 12 کلاسه دکتر شکوهی را از جمله پروژه‌های تخریب و بازسازی امسال عنوان کرد و گفت: تخریب و بازسازی مجتمع آموزشی حیات طیبه با 50 کلاس درس یکی دیگر از این پروژه‌ها بوده که بالغ بر 10 هزار و 260 مترمربع زیربنا دارد.

    ساخت 9 مدرسه جدید در استان

    بیکی ادامه داد: همچنین در سال جاری دو پروژه مقاوم‌سازی مدارس برای شهرستان سرایان با 9 کلاس درس و اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 500 میلیون ریال اجرا می‌شود.

    وی همچنین از ساخت 9 مدرسه جدید در استان طی سال جاری خبر داد و گفت: این مدارس با 47 میلیارد و 750 میلیون ریال اعتبار در سایت‌های مسکن مهر استان و روستاهای حاشیه بیرجند ساخته خواهند شد.

    مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی اضافه کرد: در مجموع امسال بالغ بر 173 میلیارد و 705 میلیون ریال برای نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی اختصاص یافته است.

    تخصیص 55 درصدی اعتبارات ملی

    بیکی از تخصیص 55 درصدی اعتبارات ملی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی در سال گذشته خبر داد و گفت: سال گذشته 212 میلیارد و 542 میلیون ریال اعتبار به این اداره کل اختصاص یافت که 55 درصد آن محقق شد.

    وی با اشاره به اختصاص 15 میلیارد و 710 میلیون ریال برای نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان از محل اعتبارات استانی در سال 94، عنوان کرد: تاکنون حدود 50 درصد این اعتبارات تخصیص یافته است.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو