مدیران خودروعصر اعتبار

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی خبر داد:

۱.۸ میلیاد دلار از صندوق ذخیره ارزی به نوسازی مدارس اختصاص یافت

عصر ساختمان- عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان در جلسه نوبت عصر امروز این کمیسیون مصوب کردند ۱.۸ میلیارد دلار معادل حدود هزار و سیصد میلیارد تومان از محل صندوق ذخیره ارزی با اولویت برداشت و به بازسازی و نوسازی مدارس اختصاص یابد.

۱.۸ میلیاد دلار از صندوق ذخیره ارزی به نوسازی مدارس اختصاص یافت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، فاطمه ذوالقدر روز سه شنبه با اشاره به جلسه امروز کمیسیون تلفیق مجلس افزود: همه مراکز درمانی اعم از دولتی، خصوصی، نهادهای عمومی، نیروهای مسلح، خیریه ها و شرکت های دولتی مکلف شدند 10 درصد از حق العمل پزشکان برابر صورتحساب ارسالی به بیمه ها و در صورت پرداخت نقدی توسط بیمار را کسر و به حساب سازمان امور مالیاتی به نام پزشک مربوطه بابت علی الحساب مالیات واریز کنند.
    وی اظهار داشت: همچنین مصوب شد بازارچه های مرزی کشور بنزین را به نرخ ترجیحی ارائه و درآمد حاصل را به حساب خزانه واریز کنند این اقدام می تواند در کاهش قاچاق سوخت اثربخش باشد.
    عضو کمیسیون تلفیق مجلس بیان کرد: در راستای حمایت از فعالیت های اقتصادی در بند ه تبصره ٧با الحاق بندی سه درصد از درآمدهای این بند به صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی اختصاص یافت که می تواند نقش حمایتی از فعالیت های این بخش را داشته باشد.
    وی عنوان کرد: تامین هرچه بیشتر حقوق حمایتی از معلولین و خانواده های آنها از اولویت های بود که در بودجه ٩٨ تلاش شد اعتبارات لازم تخصیص یابد. بر این اساس مقرر شد بانک مسکن 10 درصد تراکنش های بانکی را به حساب خزانه داری برای تخصیص به سازمان بهزیستی برای تامین مسکن خانواده های دارای دو عضو معلول فاقد مسکن تحت پوشش واریز کند.
    نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: در تبصره ٩ یک بند الحاقی با هدف بازسازی و نوسازی مدارس مصوب شد که ١.٨ میلیارد دلار معادل حدود هزار و سیصد میلیارد تومان از محل صندوق ذخیره ارزی با اولویت برداشت برای این موضوع تخصیص یافت.
    ذوالقدر گفت: مصوبات امروز زمینه ساز اقداماتی مثبت اثرگذار برای حمایت از معلولین، نوسازی و بازسازی مدارس و نرخ ترجیحی بنزین در بازارچه های مرزی بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو