مدیران خودروعصر اعتبار

دبیر کمیسیون برنامه و بودجه و دیوان محاسبات مجلس خبر داد:

طرح فروش املاک مازاد آموزش و پرورش تصویب شد

عصر ساختمان- دبیر کمیسیون برنامه و بودجه و دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی از اصلاح و تصویب طرح فروش املاک مازاد آموزش و پرورش در این کمیسیون در روز سه شنبه خبر داد.

طرح فروش املاک مازاد آموزش و پرورش تصویب شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، علی کاظمی باباحیدری روز سه شنبه گفت : در نشست کمیسیون برنامه و بودجه و دیوان محاسبات، مصوبه فروش املاک آموزش و پرورش برگشتی از صحن علنی مجلس، مورد بررسی قرار گرفت و به تصویب اعضا رسید.
    به گفته وی، براساس این مصوبه، ساختمان ها و املاک مازاد در استانها فروخته می شود و درآمد آن به خزانه برگشت داده خواهد شد و پس از آن در خود هر استان در زمینه نوسازی، بازسازی، سیستم های سرمایشی و گرمایشی، تجهیز مدارس و هنرستان هزینه خواهد شد.
    نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار و دهستان دستگرد در مجلس شورای اسلامی افزود: در این نشست همچنین آیین نامه بخشودگی جرایم و دیرکرد سود بانکی تسهیلات 4میلیارد ریال به تصویب رسید.
    به گفته وی ، آیین نامه اجرایی بخشودگی دیرکرد سود وام های زیر یک میلیارد ریال پیشتر تصویب شده بود که با حرف و حدیث همراه شد؛ این آیین نامه در جلسه روز سه شنبه برای توصیه تسهیلات 4میلیارد ریالی بخشودگی جرایم بانکی به تصویب رسید.
    عضو کمیسیون برنامه و بودجه و دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: در صحن علنی نیز در راستای اصلاحیه بودجه سال 97 اختصاص 32 هزار میلیارد ریال اعتبار به شهرداری های کشور به تصویب رسید.
    کاظمی باباحیدری افزود: پیشتر فوریت طرح بازگشت 32 هزار میلیارد ریال اعتبار به شهرداری ها در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به تصویب رسیده بود که در صحن علنی نیز رای آورد.
    وی تصریح کرد: در ردیف بودجه امسال، 32 هزار میلیارد ریال از درآمد مالیات بر ارزش افزوده شهرداری ها به هدفمندی یارانه ها اختصاص داده شوده بود که کمیسیون به با بازگشت آن به حساب شهرداری ها رای داد.
    به گزارش ایرنا، اکنون بیش از 92 هزار مدرسه دولتی با 14میلیون دانش آموز در کشور وجود دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار