مدیران خودروعصر اعتبار

آزاد راه شیراز – اصفهان به طول ۲۱۰ کیلومتر آماده بهره برداری است

عصر ساختمان- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس به برخی شائبه ها پیرامون افتتاح آزاد راه شیراز - اصفهان اشاره کرد و و با رد این موارد گفت: پروژه آزادراه شیراز – اصفهان به طول ۲۱۰ کیلومتر آماده بهره برداری است و هیچ مشکلی فنی برای بهره برداری از آن وجود ندارد.

آزاد راه شیراز – اصفهان به طول ۲۱۰ کیلومتر آماده بهره برداری است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا؛ محمود رضایی کوچی ، افزود: این پروژه در قالب هفت قطعه تعریف شده که 6 قطعه آن کامل است و قطعه هفت نیز 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

    وی ادامه داد: 6 قطعه نخست آن در قالب آزادراه و قطعه هفت آن نیز بخشی در قالب بزرگراه و حدود سه کیلومتر انتهایی نیز در قالب راه اصلی آماده افتتاح است.

    او اظهار کرد: به طور طبیعی در بحث راههای دسترسی به آزادراه چه از شهر شیراز و دیگر مسیرها نیاز است که اقداماتی انجام شود که این اقدامات مجزا از پروژه آزادراه است.

    معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: مثلا در منطقه گویم که جزو محدوده شهری است شهرداری شیراز اجرای یک زیرگذر را در آنجا شروع کرده که با تکمیل و بهره برداری از این زیرگذر درستی به آزادراه نیز راحت تر خواهد شد.

    رضایی افزود: هم اینک نیز مسیرهای منتهی به آزادراه مسیرهایی هستند که پاسخ حداقلی را می‌دهد و امکانات آزادراه نیز متناسب با آنچه که به عنوان تقاضای استفاده از آزادراه است وجود دارد و دستگاه‌های خدمات رسان مانند اورژانس، پلیس و هلال احمر در مسیر مستقر خواهند بود و خدمات رسانی خواهند کرد.

    وی ادامه داد: در گام نخست، آزادراه به شکل فاز بندی شده مورد استفاده قرار خواهد گرفت و امکان دارد که در فاز نخست فقط ترافیک سبک از آنجا عبور داده شود و پس از باز شدن مسیر گویم و تکمیل زیرگذر و دیگر راههای دسترسی آزادراه به شکل کامل تری مورد استفاده قرار گیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی