مدیران خودروعصر اعتبار

برای اولین بار در بازار آمریکا

تحول در طراحی تاسیسات با نرم افزار طراحی VRF از LG

عصر ساختمان:نرم افزار LATS CAD ۲ از شرکت LG Electronics زمان طراحی VRF را تا ۸۰% کاهش می دهد.

تحول در طراحی تاسیسات با نرم افزار طراحی VRF از LG
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تاسیسات نیوز، نرم افزار LATS CAD 2 از شرکت LG Electronics زمان طراحی VRF را تا 80% کاهش می دهد.
    LG Electronics ایالات متحده LATS CAD 2 را معرفی می کند؛ نرم افزاری که با اتوکد ادغام شده و به مهندسان اجازه چیدمان و تایید مستقیم سیستم های VRF ال جی در نقشه های کد خود را می دهد. این نرم افزار طراحی مهندسان بازوی مهندسان بوده و توانایی طراحی جریان مبرد متغیر ال جی، سیستم های یک و چنداسپلیتی با دقت و سرعت بیشتر را می دهد.
    LATS CAD 2 ال جی اولین نرم افزار طراحی در نوع خود است که به صورت یکپارچه با برنامه طراحی ساختمان استاندارد اتوکد تلفیق می شود. با حذف خطاهای بین برنامه های ناسازگار قبلی و الحاق اصلاحات طراحی سیستم، اتوکد و LATS CAD 2 یکپارچگی طراحی ساختمان بین برنامه ها را حفظ کرده و یک فرایند طراحی سیال تر ایجاد می کند که منجر به کاهش قابل توجه در زمان طراحی و دقت بیشتر می شود.
    LG متعهد است با نرم افزار جدید LATS CAD 2 نسخه های نوینی برای صنعت HVAC و تحولی در روش چیدمان و طراحی سیستم های VRF ایجاد کند. ال جی یک نقش آفرین کلیدی در نوآوری VRF به شمار آمده و با این نرم افزار، با کاهش زمان چیدن سیستم VRF فراید طراحی را دگرگون می سازند.
    به علاوه LATS CAD 2 ال جی به صورت خودکار اجزای لوله را اندازه گیری کرده و بار مبرد را محاسبه می کند، در حالی که نرم افزار طراحی قبلی مستلزم آن بود که مهندسان دستی طول لوله را اندازه بگیرند که کار بسیار زمان بر و سختی بود. این اصلاح زمان طراحی را بسیار کاهش داده و صرفه جویی قابل توجهی برای شرکت ها فراهم می کند.
    LATS CAD 2 همان محصولات موجود در LATS MULTI V را وارد کرده و محصولات یک و چند اسپلیتی را اضافه کرده و به کاربر اجازه طراحی ساختمان هایی با محصولات ال جی را می دهد.

    کاربران می توانند به سادگی به ابزارهایی که برای کار و اجرا در نرم افزار جدید سفار می دهند دسترسی داشته و یک فرایند طراحی یکپارچه ایجاد کنند. برنامه ها همچنین از دستور اتوکد و کاربردهای عملیاتی استفاده کرده و کاربران را قادر به استفاده سریع از نرم افزار و تحقق مزایا می سازد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار