مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همدان خبر داد:

اتمام ساخت صحن حضرت زهرا(س) در نجف تا اواسط سال آینده

عصر ساختمان- رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همدان از افتتاح فاز دوم صحن حضرت زهرا(س) در عید غدیر خم خبر داد و گفت: این پروژه در سه فاز انجام می‌شود که فاز اولیه درحال اجراست، فاز دوم در عید غدیر و فاز سوم در اربعین سال‌جاری افتتاح خواهد شد و تا اواسط سال آینده به اتمام می‌رسد.

اتمام ساخت صحن حضرت زهرا(س) در نجف تا اواسط سال آینده
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، محمدعلی بادامی اظهار کرد: پروژه ساخت صحن حضرت زهرا(س) در نجف بزرگترین پروژه در جهان تشیع است که به دست ایرانی‌ها، با بهترین طرح‌ها و معماران ایرانی که از بین مجموع طرح‌های کشورهای اسلامی است، انتخاب شده است.

    وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری این پروژه هزار میلیارد تومان بوده است، عنوان کرد: این صحن در مجموع 220 هزار مترمربع است که 110 هزار مترمربع زیارتی و 110 هزار مترمربع آن غیرزیارتی شامل پارکینگ، غذاخوری، مهمانسرا، کتابخانه، موزه و مدرسه حوزه علمیه بوده و گنجایش این صحن بین 300 تا 500 هزار نفر است.

    بادامی در ادامه گفت: هر مترمربع از صحن حضرت زهرا(س) معادل 3 میلیون تومان است که هر خیر می‌تواند با پرداخت این کمک‌ها سند افتخاری به نام خود ثبت کند.

    وی تصریح کرد: در استان 14 دفتر نمایندگی با حضور120 نفر نیروی افتخاری در حال جمع‌آوری نذورات و کمک‌های مردمی است.

    بادامی از اعزام 45 نفر نیروی مهارتی خبر داد و گفت: این نیروها به صورت افتخاری در دوره‌های یک ماهه به شهرهای سامرا، کاظمین، نجف و کربلا اعزام می‌شوند.

    وی درباره کمک‌های مالی مردم همدان اعلام کرد: از ابتدای سال تا کنون 450میلیون تومان وجه نقد و غیرنقد و 500 گرم طلا برای بازسازی عتبات عالیات جمع‌آوری شده است.

    رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همدان از برگزاری مسابقه کتابخوانی طلیعه غدیر در روز عید غدیر خبر داد و خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند این کتاب را از دفاتر نمایندگی‌ها خریداری کنند.

    وی خاطرنشان کرد: پرداخت کمک‌های نقدی برای ساخت و بازسازی عتبات و عالیات از طریق تمام شعب بانک صادرات(سپهر) با شماره حساب 0102944597003 انجام می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو