مدیران خودروعصر اعتبار

با مشارکت ۱۱۰۰ شرکت ساختمانی؛

همایش نظام فنی و اجرایی در اردبیل آغاز به کار کرد

عصر ساختمان- همایش منطقه‌ای نظام فنی و اجرایی با مشارکت هزار و ۱۰۰ شرکت ساختمانی و تأسیساتی در اردبیل آغاز به کار کرد.

همایش نظام فنی و اجرایی در اردبیل آغاز به کار کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، دبیر اجرایی این همایش صبح سه شنبه در حاشیه کارگاه‌های آموزشی تصریح کرد: این همایش با هدف آشناسازی شرکت‌های ساختمانی با قوانین و مقررات به روز حوزه کاری برگزار شده است.

    طالب عبدی تصریح کرد: این همایش با مشارکت شرکت‌های ساختمانی، دستگاه‌های اجرایی متولی و گروهی از شرکت‌های پیمانکاری برگزار شده و به مدت یک روز کارگاه‌های آموزشی متعددی را برای گروه هدف خود پیش‌بینی کرده است.

    وی افزود: با توجه به اینکه بخش مهمی از توانمندی شرکت‌های ساختمانی به استفاده بهینه از قوانین گره خورده است در این همایش فرصت آشنایی با قوانین فراهم شده است.

    عضو نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل متذکر شد: در عین حال در این همایش انتظارات، درخواست‌ها و مطالبات شرکت‌ها مطرح می‌شود تا به واسطه تریبون همایش به سازمان برنامه و بودجه انتقال یابد.

    عبدی تصریح کرد: در نهایت دستاورد همایش‌های نظام فنی و اجرایی می‌تواند در استان‌ها جمع‌بندی شده و به شکل بخش‌نامه مجدداً تدوین و ارجاع شود.

    دبیر اجرایی همایش منطقه‌ای نظام فنی و اجرایی به برگزاری کارگاه‌های مرتبط با قوانین ساختمان در این همایش اشاره کرد و گفت: در کارگاه‌های آموزشی آخرین یافته‌ها و قوانین شاخص و پرکاربرد در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می گیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی