مدیران خودروعصر اعتبار

به منظور عملیاتی کردن مرحله دوم تامین مالی؛

برنامه افزایش سرمایه یک شرکت ساختمانی اعلام شد

عصر ساختمان- شرکت ساختمانی بین المللی نام آوران مهندسی که با سرمایه ۱۲.۵ میلیارد تومانی در بازار پایه فرابورس حضور دارد، مجوز افزایش سرمایه ۳۰۰ درصدی را دریافت کرد.

برنامه افزایش سرمایه یک شرکت ساختمانی اعلام شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان » آخرین رویدادهای مربوط به افزایش سرمایه شرکت‌های بورسی و فرابورسی با صدور مجوز سازمان بورس برای 4 شرکت و اعلام برنامه افزایش سرمایه یک شرکت دیگر همراه شده است.
    براساس این گزارش، شرکت ساختمانی بین المللی نام آوران مهندسی که با سرمایه 12.5 میلیارد تومانی در بازار پایه فرابورس حضور دارد، مجوز افزایش سرمایه 300 درصدی را دریافت کرد. این تامین مالی 37.5 میلیارد تومانی از سود انباشته به دست خواهد آمد و صرف جبران مخارج انجام شده و تکمیل اجرای پروژه مجتمع تجاری - اداری زرتشت غربی خواهد شد.
    همچنین شرکت بورسی قطعات‌ اتومبیل‌ ایران‌ که هم اکنون دارای سرمایه بیش از 26.6 میلیارد تومانی است، با برگزاری مجمع فوق العاده ایی در مورد افزایش سرمایه 144 درصدی تصمیم گیری خواهد کرد. مجوز این تامین مالی بیش از 38.3 میلیارد تومانی از دو محل مطالبات و آورده نقدی بیش از 19.1 میلیارد تومانی سهامداران و 19.1 میلیارد تومانی سود انباشته صادر شده است.
    هدف از این تامین مالی تاسیس شرکت جدید جهت اجرای پروژه کاتالیست کوتینگ، مشارکت در افزایش سرمایه شرکت اگزوز خودرو ،اصلاح ساختار مالی و جبران مخارج بابت مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر اعلام شده است.
    شرکت 16 میلیارد تومانی تولید دارو هم قادر به دریافت مجوز افزایش سرمایه بیش از 56 درصدی شده تا از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران، 7 میلیارد تومان برای اجرای طرح توسعه تامین کند.
    همچنین سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه 100 درصدی مهندسی صنعتی روان فن آور دیگر شرکت فرابورسی را هم صادر کرده تا این شرکت هم از دو محل سود انباشته 3 میلیارد تومانی و مطالبات و آورده نقدی سهامداران 7 میلیارد تومانی، 10 میلیارد تومان به سرمایه فعلی اضافه کند.
    در برابر این شرکت‌ها ، هیات مدیره شرکت نصیر ماشین فرایند افزایش سرمایه 46.7 درصدی را آغاز کرده و این پیشنهاد را بعد از جلسه 22 شهریور پیگیری می‌کند.
    به این ترتیب درصورت تایید حسابرس و صدور مجوز سازمان بوس ، از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها بیش از 8 میلیارد تومان به سرمایه 5.5 میلیارد تومانی این شرکت بورسی افزوده و برای تامین ساختار مالی صرف خواهد شد .

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار