مدیران خودروعصر اعتبار

آغاز احداث یک فاز ویلایی نشین در پردیس

عصر ساختمان- عملیات اجرای آماده سازی اراضی فاز ۱۲ شهر جدید پردیس برای ساخت واحدهای ویلایی و تراسه آغاز شد.

آغاز احداث یک فاز ویلایی نشین در پردیس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، عملیات اجرای آماده سازی فاز 12 شهر پردیس به عنوان جدیدترین فاز این شهر، روز سه شنبه 25 آذرماه 1399 آغاز شد. این محدوده که نزدیک فاز یک واقع شده قرار است به صورت ویلایی و تراسه ساخته شود. قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) مسئولیت آماده سازی اراضی این فاز را بر عهده دارد.

    فاز 12 در پنج کیلومتری شهر پردیس، جدیدترین فاز این شهر است که نزدیک روستای واصفجان قرار دارد و پس از الحاق به محدوده شهر جدید پردیس و طراحی‌های انجام شده به زودی آماده ساخت پروژه‌های مسکونی خواهد شد.

    بنا به گفته مهدی هدایت، مدیرعامل شرکت عمران پردیس بلافاصله پس از آماده‌سازی اراضی، خریداران می‌توانند ساخت زمین مسکونی خود را آغاز کنند و به موازات، مابقی اراضی این فاز آماده‌سازی خواهد شد.

    وی اظهار کرد: ساخت فاز 12 با محوریت فضای سبز و جنگل کاری برنامه ریزی شده و ایجاد پوشش سبز در دامنه کوه در دستور کار قرار گرفته است. راه دسترسی مستقل برای این فاز پیش بینی شده تا برای ساکنان روستای واصفجان که در نزدیکی شهر پردیس قرار دارد، مشکلی ایجاد نشود.

    تا پیش از این شهر جدید پردیس دارای 11 فاز بود که فازهای یک تا چهار در شهر اصلی، فاز پنج، چهار کیلومتر، فاز هشت، هشت کیلومتر، فاز 9 پنج کیلومتر و فاز 11 شش کیلومتر از شهر اصلی فاصله دارند. پارک فناوری پردیس در فاز شش، ناحیه صنعتی خرمدشت در فاز هفت و فاز 10 این شهر در منتهی الیه شمالی فاز چهار قرار گرفته اند.

    بنابراین گزارش، در سال 1391 عملیات احداث 81 هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس آغاز شد که به 83 هزار واحد افزایش یافت. طبق آخرین آمار تا کنون  60 هزار واحد تحویل شده و قرار است در بهمن ماه 1399 نیز 10 هزار واحد دیگر تحویل شود. مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفته که سایر واحدها در اوایل سال آینده و قبل از اتمام دولت تکمیل می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار