مدیران خودروعصر اعتبار

۲ هزارو ۲۵۳ واحد مسکونی درهفته بهزیستی تحویل مددجویان بهزیستی می شود

عصر ساختمان:قائم مقام توانمندسازی و اشتغال سازمان بهزیستی از واگذاری ۲ هزار و ۲۵۳ واحد مسکونی در استان های مختلف به معلولان و مددجویان زیر پوشش همزمان با هفته بهزیستی خبر داد.

۲ هزارو ۲۵۳ واحد مسکونی درهفته بهزیستی تحویل مددجویان بهزیستی می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایرنا، قاسم عبدالله زاده روز سه شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای معلولان و مددجویان بهزیستی ایلام در جمع خبرنگاران گفت: از این تعداد 258 واحد به خانواده های دارای 2 معلول به بالا و بقیه نیز به خانوارهای تک معلولی و زنان سرپرست خانوار واگذار می شود.
    وی اظهار کرد: این واحدهای مسکونی در قالب انعقاد تفاهم نامه با بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن، انجمن خیران مسکن ساز، سازمان بهزیستی و راه و شهرسازی احداث شده و به مددجویان ساکن در شهرهای بالای 25 هزار نفر تا سقف 300 میلیون ریال و در مناطق روستایی نیز تا سقف 200 میلیون ریال کمک بلاعوض پرداخت شده است.
    عبدالله زاده با بیان اینکه پارسال در مجموع 6 هزار و 650 خانوار مددجوی زیر پوشش با حمایت بهزیستی خانه دار و صاحب سرپناه شدند، از برنامه ریزی این سازمان برای خانه دار شدن بقیه مددجویان بدون مسکن در سال جاری خبر داد.

    ** ایجاد پنج هزار و 800 فرصت شغلی برای مددجویان بهزیستی در سال 95
    قائم مقام توانمندسازی و اشتغال بهزیستی کشور رویکرد و راهبرد اصلی این سازمان را توانمندسازی جامعه هدف اعلام کرد و افزود: این سازمان تمام تلاش و توان خود را برای بازتوانی مددجویان حوزه های مختلف توانبخشی و امور اجتماعی بکار می گیرد.
    وی تاکید کرد: در این زمینه با تامین مسکن و اشتغال مددجویان بهزیستی سعی در بازتوانی و استقلال مالی جامعه هدف داشته و برنامه ریزی های لازم را انجام داده است.
    عبدالله زاده یادآور شد: پارسال در مجموع 45 هزار نفر از جامعه هدف این سازمان تسهیلات اشتغالزایی قرض الحسنه در مجموع به مبلغ سه هزار و 500 میلیارد ریال دریافت کردند.
    به گفته وی، از ابتدای سال جاری تاکنون پنج هزار و 800 فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت بهزیستی ایجاد شده تا به توانمندسازی رسیده و مشکلات معیشتی آنها به حداقل برسد.
    قائم مقام توانمندسازی و اشتغال بهزیستی کشور و هیات همراه صبح امروز همزمان با نخستین روز از هفته بهزیستی برای افتتاح خانه کودک و شرکت در نشست شورای برنامه ریزی بهزیستی به ایلام سفر کردند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی