مدیران خودروعصر اعتبار

آغاز فاز دوم خدمات جهادی در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

عصر ساختمان- مسئول گروه جهادی جمعیت امام رضایی‌ها (ع) گفت: فازم دوم خدمات جهادی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان در قالب بازسازی منازل، احداث مدرسه، مرکز درمانی و غیره آغاز شده است.

آغاز فاز دوم خدمات جهادی در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از مهر، حسین یکتا با بیان اینکه فاز دوم خدمات جهادی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان آغاز شده است، گفت: گروه جهادی امام رضایی (ع) در مناطق سیل زده یا زلزله زده کشور طی دو مرحله اقدام به خدمت رسانی می‌کند. در فاز اول توزیع اقلام ابتدایی و مورد نیاز مردم، تأمین سرپناه، کمک به آسیب دیدگان ارائه خدمات پزشکی و غیره انجام می‌شود و در فاز دوم به بازسازی منازل و مناطق، ساخت و ساز و تجهیز زیرساخت‌های آسیب دیده در شهرها و روستا می‌پردازیم.

    مسئول گروه جهادی جمعیت امام رضایی‌ها (ع) افزود: پس از سیل دی ماه سیستان و بلوچستان نیز با حضور نیروهای جهادی خدمت رسانی‌های اولیه انجام شد و در حال حاضر نیز با حضور نیروهای تخصصی جهادی به بازسازی مناطق و منازل آسیب دیده در نقاط محروم و سیل زده اقدام کرده ایم.

    کمک 3.5 میلیاردی خیرین برای بازسازی مناطق سیل زده

    یکتا تصریح کرد: فاز دوم خدمات جهادی ما در استان سیستان و بلوچستان با اعتباری بالغ بر 3.5 میلیارد تومان در حال انجام است و تمام این مبلغ با کمک خیرین و کمک‌های مردمی تأمین شده است.

    وی با بیان اینکه علاوه بر بازسازی منازل تخریب شده، در حال ساخت مجموعه‌های عمومی نیز هستیم، عنوان کرد: هم اکنون نیز با کمک مهندسین جهادی در حال ساخت یک مدرسه شبانه روزی، یک مرکز بهداشتی و درمانی در یکی از شهرستان‌های سیل زده هستیم.

    مسئول گروه جهادی جمعیت امام رضایی‌ها (ع) با اشاره بر تأمین دام برای دامداران آسیب دیده، ابراز داشت: بر اثر وقوع سیل در این استان، بسیاری از دام‌های مردم محلی تلف و دامداری‌ها نیز تخریب و دچار خسارت شد. با توجه به اینکه دام پروری یکی از مشاغل مهم مردم استان سیستان و بلوچستان است، از همان روزهای ابتدایی با کمک‌های مردمی اقدام به تأمین دام و اعطا به افراد آسیب دیده کردیم. در حال حاضر نیز با مشارکت‌های مردمی در حال احداث چندین مجموعه دامداری در نقاط مدنظر هستیم.

    نیاز به کمک‌های مردمی برای بازسازی نقاط سیل‌زده پل‌دختر

    یکتا با بیان اینکه ساخت و ساز و فعالیت‌های جهادی در مناطق سیل زده پل دختر نیز همچنان ادامه دارد، عنوان کرد: پس از سیل فروردین 98 در استان لرستان و شهرستان پل دختر، خدمات جهادی خود را آغاز کردیم و فاز دوم فعالیت‌ها در قالب ساخت و سازها تاکنون نیز ادامه دارد.

    وی ادامه داد: هم اکنون در حال ساخت یک مدرسه و واحدهای مسکونی در دو روستای بابازید و چم‌مهر در شهرستان پل دختر هستیم اما به دلیل افزایش قیمت مصالح، نیازمند کمک‌های مردمی هستیم و از هموطنان و خیرین تقاضا داریم؛ در صورت توان کمک‌های خود را به شماره حساب «9407- 1156- 7211- 5041» به نام جمعیت امام رضایی های پل دختر واریز کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار