مدیران خودروعصر اعتبار

۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن سیلزده مددجویان کمیته امداد لرستان تعمیر شد

عصر ساختمان- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: عملیات تعمیر ۲ هزار و ۵۳۸ واحد مسکن سیلزده مددجویان این استان به اتمام رسید.

۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن سیلزده مددجویان کمیته امداد لرستان تعمیر شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایرنا، جاسم محمدی فارسانی بیان کرد: پس از وقوع سیلاب سالجاری در این استان اسکان موقت و پرداخت اجاره بها، ودیعه مسکن و شروع بازسازی در 2 محور تعمیرات و احداث مسکن برای مددجویان در دستور کار قرار گرفت.

    وی اظهار داشت: تاکنون عملیات بازسازی و احداث  2 هزار و 100 واحد تخریبی به همت خیران و گرو ههای جهادی آغاز شده و  در زمینه تعمیرات نیز 2هزار و 538 واحد آسیب دیده تکمیل شده است.

    فارسانی با بیان اینکه مددجویان سیل‌زده استان تا کنون پنج میلیارد و 600 میلیون تومان ودیعه مسکن دریافت کرده‎اند، ادامه داد: بر اثر سیل امسال، 6 هزار و 300 واحد مسکونی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد دچار آسیب شد که از این تعداد 2هزار و 800 واحد تخریبی و سه هزار و 500 واحد نیازمند تعمیر است.

    وی با بیان اینکه پنج هزار و 200 خانوار تحت پوشش کمیته امداد در لرستان نیاز به کمک هزینه اجاره و ودیعه مسکن داشتند، تصریح کرد: به یکهزار و 400 خانوار تحت پوشش ودیعه مسکن پرداخت شده و 820 میلیون تومان نیز برای کمک هزینه اجاره مسکن در اختیار خانواده های تحت پوشش قرار گرفت.

    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان با تاکید بر تسریع عملیات تعمیر و ساخت واحدهای آسیب دیده ادامه داد: عملیات ترمیم با پرداخت تسهیلات به یک هزار مددجوی آسیب دیده آغاز شده و 700 مورد تسهیلات قرض الحسنه صندوق امداد ولایت نیز به مددجویان پرداخت شده است.

    فارسانی به روند ساخت واحدهای تخریبی مددجویان کمیته امداد اشاره کرد و افزود: تا کنون 2 هزار پرونده تکمیل و یکهزارو 50 پرونده نیز برای دریافت تسهیلات به بانک عامل معرفی شده است.

    وی با تاکید بر اینکه عملیات ساخت منازل مسکونی تخریب شده مددجویان تا پایان سال به اتمام خواهد رسید، یادآور شد: یک هزارو 100 پروانه ساخت صادر، آواربرداری 577 واحد آغاز و 377 واحد  اسکلت بندی شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو