مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر تهران مطرح کرد؛

ادامه فعالیت پاساژ پروانه تا انتهای سال جاری

عصر ساختمان-نوری گفت: فعالیت جمعه بازار پاساژ پروانه تا انتهای سال جاری ادامه پیدا می کند.

ادامه فعالیت پاساژ پروانه تا انتهای سال جاری
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰:۰۰

    زبه گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، زهرا صدر اعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران  در واکنش به جمع آوری جمعه بازار پاساژ پروانه با تأکید بر این نکته که مقاوم‌سازی محیط‌های پرتردد شهری از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیریت شهری است، گفت: در صحبتی که با شهردار منطقه 12 درباره ساماندهی پاساژ پروانه داشتم، قرار شد پس از ایمن سازی و هوشمند سازی پاساژ پروانه فعالیت دستفروشان این مجموعه تا پایان سال جاری ادامه داشته باشد.

    رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر تهران افزود: جمعه بازار پاساژ پروانه تا انتهای سال جاری دایر است و در کنار آن دست فروشان می‌توانند روز‌های پنجشنبه از ظرفیت عودلاجان نیز برای فروش اجناس خود استفاده کنند.

    نوری تأکید کرد: در صحبت خود با شهردار منطقه از او خواستم که به هیچ وجه بازار کاسبان پارکینگ پروانه تا انتهای سال با اخلال مواجه نشود و شهردار نیز اعلام کرد با نمایندگان دست‌فروشان پاساژ پروانه صحبت شده تا آن‌ها از ظرفیت منطقه عودلاجان نیز بتوانند جهت عرضه اجناس خود استفاده کنند.

    او تصریح کرد:از سوی مدیریت شهری با بنیاد مستضعفان توافقی انجام شد که بر اساس آن بنیاد مستضعفان تمام هزینه‌های ایمن‌سازی پاساژ پروانه را انجام دهد و از این فضا به عنوان پارکینگ پاساژ پلاسکو استفاده کند.

    رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر تهران ادامه داد: دو حالت ممکن است پس از ایمن‌سازی پارکینگ پروانه رخ دهد که یکی از آن‌ها این است که پیمانکار یا شرایط را برای ادامه فعالیت دست فروشان فراهم می‌کند و یا بخشی از آن‌ها به بازار عودلاجان منتقل می‌شوند.

    صدراعظم نوری با اشاره به این نکته که فعالیت دست‌فروشان پاساژ پروانه ویژه‌ نیست، گفت: شکل فعالیت در جمعه بازار پاساژ پروانه به این شکل است که هر یک از کاسبان اجناس خود را به مشتریان عرضه می‌کنند و باید دانست که این شکل عرضه کالا می‌تواند در هر محیط دیگری نیز انجام شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو