مدیران خودروعصر اعتبار

حال مسکن رو به بهبود است

عصر ساختمان:رئیس اتحادیه مشاوران معاملات املاک مشهد در خصوص وضعیت بازار مسکن در ماه رمضان، گفت: پیش‌بینی می‌شد که در ماه رمضان با رکود مسکن روبه‌رو باشیم اما در خردادماه آمار بهتری دریافت کردیم.

حال مسکن رو به بهبود است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایسنا، صادق عابدزاده، اظهار کرد: متاسفانه از سال 92 بازار مسکن راکد بوده اما از اسفند 94 شاهد افزایش حجم معاملات بودیم که این آمار در فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری دوباره با رکود مواجه شد.

    وی گفت: با وجود شرایط پیش‌رو پیش‌بینی می‌شد که در  ماه مبارک رمضان با رکود مواجه باشیم اما در خرداد ماه آمار بهتری را دریافت کردیم و امیدواریم این آمار تا خروج بازار مسکن از رکود ادامه پیدا کند.

    عابدزاده در خصوص خروج بازار مسکن از رکود عنوان کرد: منظور از این موضوع افزایش قیمت مسکن نیست بلکه افزایش حجم معاملات است، البته واضح است که مسکن تابعی از بازار است و قیمت آن به تناسب تورم افزایش پیدا می‌کند اما این افزایش قیمت نباید به صورت جهشی باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی