مدیران خودروعصر اعتبار

احیاء پارک آبی آزادگان در انتظار سرمایه گذار

عصر ساختمان-عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به وضعیت پارک آبی آزادگان گفت: بارها در مورد جذب سرمایه گذار برای مجموعه آبی آزادگان فراخوان داده شده؛ اما متأسفانه تاکنون استقبالی در این زمینه نشده است.

احیاء پارک آبی آزادگان در انتظار سرمایه گذار
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایسنا، حجت نظری در مورد آخرین وضعیت پارک آبی آزادگان با بیان اینکه متاسفانه شرایط اقتصادی کشور در طول 2 سال اخیر به گونه ای بود که سرمایه گذاران رغبتی به سرمایه گذاری در کل کشور به خصوص شهر تهران ندارند، گفت: تلاش کردیم از طریق مذاکرات در منطقه، سازمان ورزش و حتی سازمان سرمایه گذاری شهر تهران،  نسبت به جذب سرمایه گذار اقدام کنیم تا سرمایه گذاران مایل باشند یا به صورت انحصاری و یا مشارکتی این مجموعه آبی را مجددا فعال کنند.

    وی با بیان اینکه بارها در مورد جذب سرمایه گذار برای مجموعه آبی آزادگان  فراخوان داده شده اما متاسفانه تاکنون استقبالی در این زمینه نشده است،  افزود:  امید است هرچه سریعتر این مجموعه آبی فعال شود تا سه منطقه کم برخوردارتر جنوب تهران بتوانند از این مجموعه استفاده کنند؛ اما مسئله این است که  پیمانکار یا سرمایه گذار باید از بازگشت سرمایه خود مطمئن شود و شاید شرایط نابسامان بین المللی باعث شده سرمایه گذاران خارجی رغبتی برای سرمایه گذاری در تهران نداشته باشند.

    نظری افزود: 8 سال است که از این مجموعه آبی استفاده نشده و عمده تجهیزات به دلیل عدم بهره برداری مستهلک شده و قطعا بهره برداران باید نسبت به بروز رسانی تجهیزات اقدام کنند، همچنین یکی از ایرادات این مجموعه،  فضای سرباز آن است که در  6ماهه دوم سال بهره برداری از آن  سخت بود که سرمایه گذاران می بایست  در مورد سرپوشیده کردن و ... برای استفاده در شش ماهه دوم سال اقداماتی انجام دهند.

    رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران در مورد ورود شهرداری به سرمایه گذاری در این پروژه گفت: اگر شهرداری چنین پیشنهادی داشته باشد ما اعضای شورا از آن  استقبال می‌کنیم چراکه معتقدیم با این اتفاق هزینه‌های ورزشی مردم در استفاده از این مجموعه آبی کمتر می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار