مدیران خودروعصر اعتبار

۵ هتل عجیب جهان + تصاویر

عصر ساختمان- معمولا برای گذراندن یک سفر به یادماندنی باید هتلی را انتخاب کنید که علاوه بر ارائه سرویس های مناسب, از ظاهری زیبا و جذاب هم برخوردار باشد.

۵ هتل عجیب جهان + تصاویر
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از اقتصاد آنلاین، این 5 هتل عجیب به شرح زیر می باشند:

    1.مهمان خانه ی Dog Bark Park
    اگر شما سگ نگه می دارید و در کل عاشق حیوانات هستید، پس قطعاً یکی از طرفداران این هتل خواهید شد. شکل هتل نشان دهنده ی یک سگ است. اتاق هتل فقط برای جا دادن 4 نفر مناسب است. در اینجا بازدید کننده ها یک اجاق مایکروویو برای آماده کردن یک غذای ساده، بازی ها، پازل ها و کتاب هایی برای سرگرم کردن خودشان، یک دستگاه تهویه و البته یک حمام خواهند یافت. با این حال هیچ دستگاه تلویزیون و تلفنی نیست. نبود آن ها با طبیعت اطراف این مُتل جبران می شود. دنیس سالیوان و فرانسس کونکلین، طراحان این هتل، می دانستند چه چیزی مردم را جذب می کند. این هتل به ندرت خالی می ماند. افراد زیادی هستند که می خواهند در یک مهمانپذیر به شکل سگ اقامت داشته باشند و آنجا را از نزدیک ببینند. دفعه ی بعد که خواستید از ایالت آیداهو دیدن کنید، برای دیدن این ساختمان سفری به Cottonwood بروید.

    2. هتل Das Park
    برای گذراندن یک یا دو شب در یکی از لوله های آب اتریش خوش آمدید. نگران نباشید، عاشق این مکان می شوید زیرا این هتل مجهز است و با نیازهای اساسی انسان تنظیم شده. طراحان هر کاری لازم باشد کرده اند تا لوله ها را تا جایی که امکان دارد راحت بسازند. با این حال، یک اشکال در همه ی این ها وجود دارد. مسئله این است که امکانات سرویس بهداشتی شامل هزینه ی هتل نمی شود و بازدید کننده ها باید برای استفاده از آن پول پرداخت کنند. هر اتاق آن واقعاً کوچک است – فقط 2 مترمربع، ولی یک تختخواب، برق و دستگاه تهویه دارد. همچنین می توانید از یک مکان خاصی برای نگه داشتان چمدان و وسایلتان استفاده کنید. این هتل غیرعادی در لینز واقع شده است.

    3. کاس آنوس
    این هتل که به شکل روده انسان است در کمزکه بلژیک واقع شده و توسط یوپ ون لایشوت طراحی شده است. به این هتل نه نگویید زیرا داخلش کامل راحت و خوب است. همه ی امکانات مدرن در آن در دسترس است و همه ی چیزهایی که یک مسافر نیاز دارد را ارائه می دهد.

    4. متل Hobbit
    داخل آن همیشه کودک می مانیم. این چیزی است که سازنده های متل هابیت هنگامی که این متل را می ساختند در ذهن داشتند. کمی بیشتر از J.R.R. Tolkien و کتاب های از این نوع بخوانید تا کاملاً آن را فهمیده و جو این مکان را احساس کنید. متل هابیت در پارک وودلین در نیوزیلند واقع شده و در کل طول سال پذیرای بازدیدکنندگان است. می توانید متل را با آجرهای آن و سقف سبزش که با لایه ی نازکی از چمن پوشیده شده، بشناسید.

    5. هتل Null Stern
    سوئیس یک کشور ثروتمند است و می تواند هتل های 5ستاره ی زیادی ارائه دهد. با این وجود، در Appenzellerland، یک هتل صفر ستاره دارند. این هتل چون از یک انبار مهمات جنگی بنا شده است هیچ پنجره ای ندارد. این ابداع بی سروصدا نماند و در سال 2009 دو هنرمند، پاتریک و فرانک ریکلین، که این مکان را ساختند، کاندید دریافت جایزه ی مهمان نوازی در جهان شدند. این هتل بدون ستاره وارد لیست 100 هتل اروپایی عالی شد و باعث می شود بازدید کنندگانش غرق در روح تاریخ و گذشته ای بزرگ باشند. تختخواب، برق و مبلمان در آن تأمین شده، اما قسمت های دیگر داخل هتل هرگز تغییر نکرده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو