مدیران خودروعصر اعتبار

خانه‌های عجیب و غریب +تصاویر

عصر ساختمان- بعضی از افراد در دنیا هستند که از زمانی که به فکر تشکیل خانه و کاشانه می افتند رویای ساخت خانه ی خود را در ذهن می پرورانند. این خانه ها، خانه هایی هستند که زمانی رویای صاحبانشان بوده اند. عکس خانه های عجیب و غریب را مشاهده کنید.

خانه‌های عجیب و غریب +تصاویر
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ساعت 24، تا بحال شده از خودتان سوال بپرسید چرا در یک خانه ی سه خوابه ی حوصله سر بر زندگی کنید وقتی می توانید در جایی به شدت جذابتر زندگی کنید؟ اگر این فکر از سرتان گذشته پس با دیدن عکس های زیر به این فکر خواهید کرد که بهتر است از زندگی روزمره ی خود دست بکشم و یکی از این خانه ها درست کنم.عکس خانه های عجیب و غریب را ببینید.

    خانه ی هابیت ها:
    بر اساس این گزارش، وقتی صاحبان این خانه می گویند که درون یک سوراخ زندگی می کنند شوخی نمی کنند. این خانه که توسط صاحبان آن در روستای والز در سوئیس ساخته شده یکی از زیبا ترین خانه هایی است که ممکن است ببینید.
     


    خانه ی نامرئی :
    این خانه با تکنیک ها و کلک های نوری ساخته نشده است بلکه به طور کامل از شیشه ساخته شده! این خانه ی شیشه ای در ژاپن ساخته شده و رهگذران همه چیز خانه را می توانند ببینند.
     


    خانه ی درختی کروی :
    کانادایی ها ساخت خانه ی درختی را به یک سطح بالتر ارتقا داده اند، می پرسید چگونه؟ با ساخت آن به صورت کروی!
     


    خانه ی غاری میسوری :
    این خانه که در میسوری آمریکا درون یک غار ساخته شده با زیبایی خود باعث می شود که دیدتان نسبت به غار ها تغییر کند.
     


    خانه ی سنگی :
    چند تاجر با دیدن این دو سنگ به فکر این افتادند که خانه ی خود را در میان آنها بنا کنند. این خانه ی سنگی در سلوریکو دو باستو در شمال پرتقال یافت می شود.
     


    خانه ی بر آب :
    احتمالا با دیدن این عکس به این فکر می کنید که چه کسی حاضر است در خانه ای روی یک سنگ در وسط آب زندگی کند، احتمالاصاحب صرب این خانه که منزل خود را بر روی رودخانه ی درینا ساخته است.
     


    خانه ی صدفی :
    نه اشتباه نکنید این یک خانه از داستان های پریان نیست بلکه منزل شخصی یک خانواده ی مکزیکی است که با دو فرزند خود در آن زندگی می کنند.
     


    خانه ی صخره ای بوکووینا :
    اگر روزی به اروپای مرکزی سفر کردید حتما از این خانه ی صخره ای تا حدودی ترسناک دیدن کنید.
     


    خانه ی خورشیدی :
    این خانه ی عجیب که در استرتسبورگ واقع شده جوری ساخته شده که در تابستان ها کمترین  گرما را جذب کند و در زمستان ها بیشترین آفتاب را.


    کلبه ی آسمانی :
    این کلبه که در ارتفاع 13000 پایی بر بالای دره ای در سوئیس  واقع شده احتمالا مرتفع ترین کلبه در دنیاست. اگر هم فکر می کنید که چشمانتان اشتباه می کند اینطور نیست جلوی در خانه دره است.


    خانه ی آهنی :
    رابرت برونو 23 سال از زندگی خود را گذاشت تا خانه ی رویا های خود را در تگزاس بنا کند. خانه ای از 110 تن آهن برای ساخت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی