مدیران خودروعصر اعتبار

بالابردن راندمان حرارتی پنجره ها بدون نیاز به تعویض

عصر ساختمان:پنجره ها می توانند نور، گرما و تهویه خانه های ما را تامین کنند اما ممکن است تاثیر منفی هم روی راندمان انرژی خانه داشته باشند. شما می توانید با نصب پنجره های عایق انرژی در خانه های خود هزینه ها را کاهش دهید. اگر بودجه شما کم است، بهبود راندمان انرژی برای پنجره های موجود نیز می تواند کمک کند.

بالابردن راندمان حرارتی پنجره ها بدون نیاز به تعویض
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تاسیسات نیوز، پوشش پنجره ها می تواند اتلاف گرما در زمستان و افزایش حرارت در تابستان را کاهش دهند.
    سازمان پروژه های تحقیقاتی پیشرفته وزارت انرژی آمریکا (ARPA-E) اعلام کرد 31 میلیون دلار برای 14 پروژه به عنوان بخشی از جدیدترین برنامه ARPA-E سرمایه گذاری می کند: طراحی شیشه های یک جداره عایق دار با راندمان بالا (SHIELD). تیم های پروژه SHIELD پوشش ها و شیشه های پنجره جدیدی ابداع کرده اند که می تواند تا حد قابل توجهی راندمان انرژی پنجره های یک جداره موجود را در ساختمان های تجاری و مسکونی بالا ببرد.
    برنامه SHIELD ساخت موادی که می توانند بدون تعویض پنجره ها مقدار گرمای از دست رفته از طریق پنجره های یک جداره را به نصف کاهش دهند تسریع می کند. بسیاری از ساختمان ها پنجره های یک جداره ای دارند که ساختمان یا ساکنان آن را به خوبی عایق نمی کنند. با این وجود تعویض کامل پنجره های یک جداره با پنجره های مدرن به دلیل هزینه، تغییر ظاهر و نگرانی های دیگر همیشه امکان پذیر نیست. بازسازی به جای تعویض پنجره های یک جداره می تواند میزان اتلاف حرارت را کاهش و تا حد زیادی در مقدار برق لازم برای تامین برق 32 میلیون خانه در سال صرفه جویی می کند.

    14 تیم پروژه SHIELD محصولات کاربردی و شیشه های پنجره ای می سازند که می تواند روی پنجره های موجود نصب شود. این فناوری های پنجره عایق حرارتی را بهبود بخشیده، کندانس را کم و آسایش کارکنان را تقویت کند. این مواد نتایج دیگری از جمله ایجاد عایق صوتی هم دارند که بازسازی را مطلوب تر می کنند.
    در برنامه SHIELD، ARPA-E 8 میلیون دلار به سه پروژه تجاری کوچک از طریق تحقیق نوآوری تجارت کوچک خود و برنامه انتقال تکنولوژِ تجارت کوچک اختصاص داده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو