مدیران خودروعصر اعتبار

از ۳ تا ۶ بهمن؛

تهران میزبان رویداد نمایشگاهی صنعت در و پنجره

عصر ساختمان- ­تولیدکنندگان و دست اندرکاران صنعت در و پنجره از ایران و دیگر کشور‌ها به زودی جدیدترین تولیدات و خدمات خود را در دهمین نمایشگاه بین المللی تهران به نمایش می‌گذارند.

تهران میزبان رویداد نمایشگاهی صنعت در و پنجره
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، در این نمایشگاه که از 3 تا 6 بهمن ماه در فضایی بالغ بر سی هزار متر مربع و در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود، بیش از 350 شرکت داخلی و خارجی حضور و مشارکت دارند .
    فرهاد امینیان رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه گفت : نمایشگاه بین المللی در و پنجره از نخستین دوره برپایی آن در سال 1388تا به امروز از رشد صعودی بسیار مناسبی برخوردار بوده و مورد استقبال مطلوب شرکت ها و واحدهای فعال در این صنعت واقع شده است .
    امینیان افزود : به رغم رکود مزمنی که در حوزه صنعت ساختمان حاکم شده و نیز شرایط اقتصادی ویژه ناشی از اعمال تحریم های خارجی ، نوسانات نرخ ارز و ممنوعیت ورود کالاهای در و پنجره به کشور، استقبال بسیار خوبی از سوی فعالان صنعت در و پنجره کشور از نمایشگاه امسال به عمل آمده و نمایشگاه در فضای بسیار گسترده ای برگزار می شود .
    او با بیان اینکه این نمایشگاه از سوی شرکت بین المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران برگزار می شود،گفت: البته نباید منکر این موضوع شد که حضور شرکتهای خارجی نسبت به سالهای قبل کمتر شده است با این وجود برپایی یک نمایشگاه صنعتی در شرایط فعلی در چنین سطحی ، حاکی از چشم انداز روشن و امیدوار کننده صنعت در و پنجره کشور محسوب میشود و این نمایشگاه تخصصی کماکان به عنوان نقطه اتکا و امید فعالان و دست اندرکاران این صنعت به شمار می آید .
    رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه اضافه کرد : دهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته به صورت تفکیک شده و در سالن های مجزا برگزار می شود که شامل گروه های پروفیل یو پی وی سی، گروه در و پنجره یو پی وی سی، گروه ماشین آلات و تجهیزات و گروه در و پنجره آلومینیومی است که هرکدام یک یا چند سالن مستقل را در اختیار دارند و مابقی گروه ها مانند یراق آلات، شیشه پنجره، توری پنجره ، نشریات تخصصی و سایر حوزه های مرتبط جانمایی شده اند .
    امینیان گفت : مخاطبین این نمایشگاه علاوه بر مصرف کنندگان عام ، عمدتاً شرکت های ساختمانی ، انبوه سازان مسکن و شهرک ها، مجتمع های مسکونی، اداری و تجاری، هتل ها، بیمارستان ها، مراکز آموزشی و ورزشی هستند .
    معرفی ظرفیت های بالقوه و بالفعل صنایع وخدمات صنعت در و پنجره ، ایجاد زمینه های جذب سرمایه و سرمایه گذاری ، آشنایی با نوآوری ها و پیشرفت های صنعت در و پنجره، ایجاد فضای رقابتی و ارتباط مستقیم میان تولید کنندگان و مصرف کنندگان، اشتغالزائی و یافتن بازارهای جدید صادراتی و افزایش صادرات ؛ مهمترین اهداف برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته است .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار